Re: prowadzenie samochodu przez osobę bez rąk

Data: 2007-03-05 13:29:58
Temat: Re: prowadzenie samochodu przez osobę bez rąk
Od: "mario" <m...@W...gazeta.pl>

Witam,
z tego co mi wiadomo to chyba Toyota ma chyba fabrycznie przystosowane auta
dla osób z dysfunkcją nóg, ale w grę wchodzą raczej automaty. Nawet sam
takim na próbę jeździłem (Toyota Yaris, ale również i większe modele mają).
Otwarci na nasze oczekiwania jest salon z Rzgowa k. Łodzi ktory wystawia
przystosowane auta na róznych imprezach

http://kontakt.toyota.pl/u235/navi/98361

Ja preferuję skrzynie manualne ale przy tych problemach z przeróbką to chyba
już tylko automat będzie wchodził w grę, o ile będę zmieniał auto :)
Bo na serwo (sprzegło automatyczne) nigdy się nie zgodzę, nawet gdyby mi
dopłacali :)

Pozdrówka - Mario