pryszcz wielkosci pomaranczy

1. Data: 2011-11-14 13:43:14

Temat: pryszcz wielkosci pomaranczy
Od: "fenek" <q...@u...op.as> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, obrzydliwy filmik
http://www.youtube.com/watch?v=iEeMJgV75nQ&feature=r
elated
Mam parę pytań: jak w ogóle można wyhodować coś takiego?
tam panuje takie ciśnienie, że w 17 sekundzie wybucha jak purchawka?
i z czego składa się to "masło"?!

2. Data: 2011-11-15 13:24:03

Temat: Re: pryszcz wielkosci pomaranczy
Od: "taipei" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fenek" <q...@u...op.as> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam parę pytań: jak w ogóle można wyhodować coś takiego?
> tam panuje takie ciśnienie, że w 17 sekundzie wybucha jak purchawka?

to nie jest pryszcz, tylko czyrak

3. Data: 2011-11-15 19:25:17

Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"taipei" <t...@v...pl> wrote in message news:j9tp56$rcg$1@news.vectranet.pl...
> Użytkownik "fenek" <q...@u...op.as> napisał w wiadomości
elated
> to nie jest pryszcz, tylko czyrak

a ja myślałem że cysta ?

Pzdr
Piotrek

4. Data: 2011-11-16 21:53:35

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

fenek napisał:
> Mam parę pytań: jak w ogóle można wyhodować coś takiego?
> tam panuje takie ciśnienie, że w 17 sekundzie wybucha jak purchawka?
> i z czego składa się to "masło"?!

Pozwolę sobie odpowiedzieć cytatem z klasyka - tj. Staśka Grzesiuka i jego
"Pięciu lat kacetu" (ATSD polecam książkę - świetnie się ją czyta, pomimo
raczej ciężkiej tematyki pełna humoru) :

Wrzody - tych nikomu też nie brakowało. Wrzody mieli chyba wszyscy, którzy
pracowali na zimnie i deszczu, a do tego byli głodni. Ja miałem ich po
osiem, dziesięć, do
dwunastu naraz. Niejednego wrzody uśmierciły. Widziałem u niektórych
fantastyczne wrzody ulokowane na tyle głowy. Ci z zasady po kilku dniach
byli odnoszeni do krematorium.
"Wuja" Opasa uśmiercił olbrzymi wrzód na brzuchu. Ja takich potwornych
wrzodów nie miałem - ot, takie średniaki. Lokowały mi się przeważnie na
łopatkach, pod pachami, w pasie, w pobliżu pachwiny i na pośladkach.
Pośladkowe i na łopatkach często były roztrzaskane przez kapów. Inne
wyciskaliśmy sami. Bardzo często, gdy po kolacji nie było "sportu", szedłem
z Cerakiem za baraki i tam wyciskaliśmy sobie dojrzałe wrzody. Ja wyciskałem
Leonowi, a on mnie. Ten - nie, tego jeszcze nie można. Ten - za wcześnie.
Ten - można. I gniotło się go, że tylko trzeszczał i bryzgał ropą. Wycierało
się je jakimiś brudnymi, starymi szmatami, przez które chwytało się i
wyciągało rdzeń wrzodu. I dzisiaj dziwi mnie tylko, że nie dostałem
zakażenia.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

5. Data: 2011-12-13 01:15:25

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 14:43, fenek pisze:
> [...]
> Mam parę pytań: jak w ogóle można wyhodować coś takiego?
> tam panuje takie ciśnienie, że w 17 sekundzie wybucha jak purchawka?

To jest kaszak, a ta "masa" to łój, który zgromadził się pod skórą z
powodu zatkania gruczołu łojowego.
Pozdr.
E.

ciagniecie nerwow stawow ?przy rozciaganiu...wyciaganiu
Co na zakwasy?
woda mineralna Muszynianka i biegunka
Szkodliwa wykładzina PCV? Jak bardzo?
Dobry zielarz