przechowywanie czeresni.

1. Data: 2004-06-17 07:51:56

Temat: przechowywanie czeresni.
Od: "blablaksi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAm pytanie..
Otoż nigdzie w sieci nie znalazlam informacji o tym czy mozna mrozic
czeresnie. Bardzo lubie te owoce i w sumie nie za bardzo wiem jak je
przechowac przez zime .Prosze wiec was o pomoc i moze o jakies wlasne
przepisy jak zatrzymac ulotny smak czeresni.
Bla.

1. Data: 2004-06-17 10:43:01

Temat: Re: przechowywanie czeresni.
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przechowac przez zime .Prosze wiec was o pomoc i moze o jakies wlasne
> przepisy jak zatrzymac ulotny smak czeresni.

Nigdy nie mrozilam czeresni i chetnie bym sie dowiedziala, czy mozna to
robic, ale jesli koniecznie chcesz zachowac ulotny smak tych owocow, to
proponuje kompot czeresniowy.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-06-17 11:13:32

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blablaksi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> MAm pytanie..
> Otoż nigdzie w sieci nie znalazlam informacji o tym czy mozna mrozic
> czeresnie.

jak to sie robi, to nie wiem, ale na pewno mrozić można, skoro w sklepie
można kupić mrożone czereśnie

1. Data: 2004-06-18 12:40:56

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie mrozilam czeresni i chetnie bym sie dowiedziala, czy mozna to
> robic, ale jesli koniecznie chcesz zachowac ulotny smak tych owocow, to
> proponuje kompot czeresniowy.

Ja mroze. Ale jak wszystkie mrozone owoce podaje je w galaretce lub innym
deserze. Ot- nie lubie widziec wyciekajacego soku.

Pozdrawiam

Platynka

1. Data: 2004-07-07 10:01:57

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jun 2004 09:51:56 +0200, "blablaksi" <b...@w...pl>
wrote:

> [...]
>przechowac przez zime .Prosze wiec was o pomoc i moze o jakies wlasne
>przepisy jak zatrzymac ulotny smak czeresni.

Po czasie ale odpisze :)
Moja siostra kiedys namrozila czeresni normalnie - z pestkami i
podobno sie nimi po rozmrozeniu zajadali jak swiezymi z drzewa.
Ja nie probowalam wiec glowy nie dam ze to zadziala, ale na paru
sztukach pewnie mozna sprobowac :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)