Re: przeciagajaca sie angina

Data: 2004-04-26 22:43:20
Temat: Re: przeciagajaca sie angina
Od: Sabinka <s...@c...wp.pl>

On Fri, 23 Apr 2004 20:53:06 +0200, "Iwona" <i...@W...pl>
wrote:

>Ja tu czesto powtarzam, ze szybko leczy sie chore migdalki woda utleniona.
>Plukac kilka razy dziennie (ja nie rozcienczam), nie jesc, nie pic
>przynajmniej 1godz. po tym. Najlepiej dziala na noc.

Pani w aptece mi to polecila chociaz nie mowila zeby po tym nie jesc i
nie pic a ja raczej pilam. Zreszta niestety nie szlo mi to - mialam
odruch wymiotny przy plukaniu gardla i szybko plukania zaniechalam.
Podobno niektorzy tak maja na stale, ja nigdy do tej pory nie mialam
problemu z plukaniem gardla, moze to bylo z powodu chorobowej
nadwrazliwosci gardla.

>P.s. serii antybiotyków nie wolno przerywac, chyba, ze sa negatywne objawy
>(bóle brzucha, alergia itp.)

No wiem, dlatego nie przerywalam. Pierwsza seria byla za zaleceniem
pani doktor na siedem dni - mialam dwa pudelka, jedno na 5 dni. Drugi
antybiotyk byl na 5 dni i tyle go wzielam.

Dzieki mimo wszystko :) Bol gardla pomalu jakby przechodzi. Tyle ze
chyba polip w nosie mi sie zrobil :(
Dobranoc, Sabina.