przeciw zalewowi chamstwa

61. Data: 2005-02-18 14:30:49

Temat: Re: przeciw zalewowi chamstwa
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:

> No i gdzie w goglach będzie napisane, że na krety najlepsze jest piwo?
> Takiej rady mogą udzielić naprawdę tylko bardzo doświadczeni ogrodnicy ! :-)

Google znajdzie stronę, na której Rafał poskładał wszystkie sposoby na
krety - ten z piwem też. SPrawdź, jak nie wierzysz :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

62. Data: 2005-02-18 15:37:25

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)

> Google znajdzie stronę, na której Rafał poskładał wszystkie sposoby na
> krety - ten z piwem też. SPrawdź, jak nie wierzysz :)
>
> --
> Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
> http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
> Najpiękniejszą muzyką przed snem
> jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

No właśnie już wiem !!
pozdrawiam, Bogda

63. Data: 2005-02-18 16:18:46

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję zatem , jak tylko zejdą śniegi i słonko wyżej poświeci, zwołać
> spotkanie na Woli Jagodowej. I nie jakieś tam "frakcyjne", tylko jak to
> drzewiej bywało - spotkanie ogrodników hobbystów (:-). Wola jest do Waszej
> dyspozycji.
> Pozdrawiam - Jagoda i Wolny Ring :-)

To prawda Jagoda ma rację! A do tego pochwalę się, że to JA przywołałem
teleptycznie Jagodę na grupę. Bo sobie pomyślałem dziś rano, że chcę do niej
zadzwonić :-) No to dzwonię...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

64. Data: 2005-02-18 16:20:00

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" napisała
> Wola jest do Waszej
> dyspozycji.
> Pozdrawiam - Jagoda i Wolny Ring :-)

Chyba Wolowy Ring ;-)))
Jurek
--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

65. Data: 2005-02-18 16:22:02

Temat: Re: Odp: przeciw zalewowi chamstwa
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> wrote:

> Stając twarzą w twarz z dyskutantem można użyć różnych argumentów
> (parasola, kołka ogrodowego itp) dla potwierdzenia swoich racji, ale
> najczęściej bez tego dochodzi do kompromisu (:-) i znów przez długi
> czas panuje na grupie kraina łagodności.

Ooo, ja nawet tego kołka, co to go miałem wręczyć komuś dwa lata temu,
bym gdzieś odszukał :-)

> Proponuję zatem , jak tylko zejdą śniegi i słonko wyżej poświeci,
> zwołać spotkanie na Woli Jagodowej.

:-)

O, to, to..

Pozdrawiam tęsknie wypatrując wiosny i słonka,
Grzesiek
--
Pewien straszny nikczemnik w Brnie
coraz głębiej w łajdactwa brnie.

66. Data: 2005-02-18 16:41:53

Temat: Re: przeciw zalewowi chamstwa - długie okropnie
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, ze jestem kierowcą w tej podróży??
> (:-))))))))

A może do tego czasu ja Ciebie ze sobą zabiorę ... kto wie ;-)

Serdecznie Miłka

67. Data: 2005-02-18 16:44:06

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Przeczytałem ten wątek pobieżnie,
gdyż nie sądzę aby wnosił cos pozytywnego do ogrodu :-)
Ludzi na tej grupie oceniam pod względem wiedzy, fachowości,
zaangażowania i pasji w tym co robią, nie przejawiam żadnych animozji do
nikogo. Mogę kogoś darzyć większą, czy mniejszą sympatią, ale to moja
osobista sprawa i nie wychodzę z tym na zewnątrz.
Cenię Janusza za jego wiedzę odnośnie winorosli, cenię Tadeusza za jego
pasję do traw i tyle. Nie zamierzam brać udziału w pyskówkach, bo szkoda
mi czasu, wolę sięgnąć po fachową literaturę.
Takie pyskówki na tej grupie bywały wielokrotnie i nigdy nic dobrego nie
wnosiły.
Kazdy z nas jest inny, inaczej podstrzega świat i niech tak pozostanie.
Nikogo nie można zmuszać do zmiany zachowań, gdyż sa to ludzie dorośli i
odpowiadają przed sobą za to jak sie zachowują, dla jednych jest to
naganne dla innych nie. Czy ktoś przekroczył te granice to rzecz
subiektywna, każdy będzie to oceniał inaczej. Jestem przeciwny dzieleniu
grupy, gdyż każdy z jej uczestników wnosi coś wartościowego, niekoniecznie
wiedzę, czasami pasję, a to też bardzo cenne, choć niezbyt wymierne.
Pozdrawiam bez wyjatku Wszystkich uczestników grupy pl.rec.ogrody.
Bogusław

68. Data: 2005-02-18 17:01:30

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ci którzy
>
> - może są bardziej wrażliwi i zniechęciło Ich niemiłe przyjęcie.

A ja Wam się przyznam że jak pierwszy raz pokazałam się na grupie to z
radością wysłałam zdjęcie/krowę na grupę nie wiedząc że zdjęć tu się nie
posyła. Od razu mnie zlinczowano ale się nie załamałam tylko
powiedziałam_ze_nie_wiedziałam. I co, dalej piszę pomimo że nie raz zostałam
zbesztana lub poprawiona :-)

Notabene ile razy wkładano mi do głowy sposób cięcia postów to SZOK, ale
w końcu nauczyłam się ... chyba ;-)

Serdecznie Miłka

69. Data: 2005-02-18 17:22:33

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

70. Data: 2005-02-18 17:33:08

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> zostałam

> ale

Znowu gafa!!
przecztałam Twojego posta i chciałam coś dopisać, potem się rozmyśliłam bo
dziś prawie cały dzień przy koputerze przebimbałam,( w konkursie dnia za
ilość napisanych postów napewno byłabym w czołówce!) a tu patrzę mój
nienapisany post się wyświetlił :-)) - ten też do rachunku by sie liczył :-)
Teraz nie mam wyjścia! Chciałam napisać, że twarda z Ciebie sztuka :-)
Ja też zawsze się zastanawiam czy posty dobrze ucinam?
pozdrawiam, Bogda

Z checia kupie nasiona Stapeli...
Re:Co już posiali?cie?
Mała czarna w doniczce