przeciw zalewowi chamstwa

71. Data: 2005-02-18 18:54:05

Temat: Re: przeciw zalewowi chamstwa
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu gafa!!

Nie pierwsza i nie ostatnia ... panujmy nad naszymi myszkami ;-)

> nienapisany post się wyświetlił :-)) - ten też do rachunku by się liczył
:-)

Ktoś by pomyślał ze chcesz zwiększyć swój wynik postów gdyby nie to że
Statystyczny Jurek zawiesił swą działalność ... tak więc bez żenady można
popełniać takie wpadki ;-)

> Teraz nie mam wyjścia! Chciałam napisać, że twarda z Ciebie sztuka :-)

Ano, samo życie mnie tego nauczyło ;-))))

> Ja też zawsze się zastanawiam czy posty dobrze ucinam?

Myślę że spoczko ... :-)

Kiedyś ujął mnie Dirko tym iż uznał mnie za osóbkę z serduszkiem i nie
złościł się na moje byki ortograficzne. Zdaje się to było o szybkim
wysyłaniu postów na grupę bez ówczesnego wczytania się sens i ortografie.
Wtedy to była również "zadyma" na grupie i wiele głosów było za i przeciw,
dlatego nie pierwsza i nie ostatnia taka kłótnia ...

Serdecznie Miłka

Serdecznie Miłka

72. Data: 2005-02-18 19:03:21

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisała:
> Ktoś by pomyślał ze chcesz zwiększyć swój wynik postów gdyby nie to że
> Statystyczny Jurek zawiesił swą działalność ...

Nie zawiesił, tylko zszedł do podziemia wzorem kretów ;-)))
Na zimę.
Pozdrowienia

--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

73. Data: 2005-02-18 19:16:52

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zawiesił, tylko zszedł do podziemia wzorem kretów ;-)))
> Na zimę.
> Pozdrowienia
>
> --
A na krety to miało być piwo?
Bogda

74. Data: 2005-02-18 19:22:54

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wtedy to była również "zadyma" na grupie i wiele głosów było za i przeciw,
> dlatego nie pierwsza i nie ostatnia taka kłótnia ...

Zauważyłam, że na klawiaturze te błedy ortograficzne znacznie częściej
"wyskakują" - nauczyłam się czytać tego co piszę a i tak często sie coś
przeoczy :-(
Bogda
Ps zamiast czytać "Kod Leonarda da Vinci" jestam na str.310 siedzę tu i
zwiększm listę postów :-)

75. Data: 2005-02-18 19:32:17

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siedzę tu i> zwiększm listę postów :-)

Chciałam napisać swoich postów. Dziś się żegnam, życzę Wszystkim miłego
wieczoru.
Pozdrawiam, Bogda

76. Data: 2005-02-18 19:39:52

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam napisać swoich postów. Dziś się żegnam, życzę Wszystkim miłego
> wieczoru.
> Pozdrawiam, Bogda

Ciekawe czy mnie Ktoś jutro obsztorcuje - sama policzyłam, wyszło mi, ze
dzis napisałam 22 posty!
Strasznie się rozgadałam, będę grzeczniejsza
Dobranoc, Bogda

77. Data: 2005-02-18 19:40:47

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zawiesił, tylko zszedł do podziemia wzorem kretów ;-)))
> Na zimę.
> Pozdrowienia

Czyli gdzie należy za nim kopać aby się dokopać i Go wypłoszyć ???

;-)

Serdecznie Miłka

78. Data: 2005-02-18 20:05:21

Temat: Re: przeciw zalewowi chamstwa - długie okropnie
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNEEFGCMAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Witam serdecznie.

> Pozdrawiam bez wyjatku Wszystkich uczestników grupy pl.rec.ogrody.
> Bogusław

Dziękuję Bogusławie za pozdrowienia. Niecierpliwie oczekuję na tegoroczne
fotki z Twego ogrodu.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

79. Data: 2005-02-18 20:25:01

Temat: Re: Odp: przeciw zalewowi chamstwa
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
[...]
> Ooo, ja nawet tego kołka, co to go miałem wręczyć komuś dwa lata temu,
> bym gdzieś odszukał :-)
[...]

Mam w bagażniku 2 czy trzy, zacznij typować.
:-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy

80. Data: 2005-02-18 20:27:26

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl>
> Witam serdecznie.
> Przeczytałem ten wątek pobieżnie,
[...]
> Pozdrawiam bez wyjatku Wszystkich uczestników grupy pl.rec.ogrody.

Dyplomata?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy