Re: przedawkowałem kawe help!!

Data: 2004-02-20 16:56:39
Temat: Re: przedawkowałem kawe help!!
Od: "BoLo" <B...@n...pl>

> Przedawkowanie kofeiny niesie za sobą poważne konsekwencje: przy
> przedawkowaniu powyżej 0,5 g powoduje silne pobudzenie psychoruchowe,

O tak, zdecydowanie miałem to w nocy.

> przyspieszenie i niemiarowość serca, bardzo silne

To miałem wcześniej

zwiększenie diurezy,

to nie wiem co jest :]

> nudności,

Mam teraz

wymioty

Nie miałem

osłabienie.

Oj i to jakie, 5 letnia dziewczynka by mnie teraz na śmierć pobiła bez
najmniejszego problemu....

> Proponuję zgłoszenie się do lekarza, samodzielne zjadanie całego
opakowania
> środków kupionych w aptece mogło pogorszyć sprawę.

Człowieku, czuje sie tak źle że nażarłbym sie zgniłej marchewki żeby mi
tylko pomogło....

Chyba lubisz wszystko na
> maxa - jak kawa to pół na pół z wodą, jak leki to od razu cały listek.

Zwykle słucham sie lekarzy, ale tą kawe faktycznie pierwszy raz w życiu
robiłem (bo zwykle piłem z automatu, nie przeczytałem na opakowaniu że to
jest dawka na 25 kubków)
Tak czy inaczej kiedy będę mógł w końcu zasnąc twoim zdaniem?? Bo jestem
strasznie zmęczony i śpiący, ale zasnąć nie moge, nie ważne ile leże,
probowałem brać melatonine ale nic nie dała, a nie chce przeginać i
poprzestałem na 1 tabletce.
Wyglądasz mi na speca więc co moge zrobić żeby mój organizm szybciej wydalił
tą cholerną trucizne?
To mi sie zdarza pierwszy raz w życiu, praktycznie nigdy nie choruje
(ostatnio we wczesmnej szkole podstawowej chyba, z 11 lat temu albo lepiej)
nie mam też żadnych uczuleń ani wad układu pokarmowego (zero zatruć itp) czy
może wzięcie tabletek moczopędnych pomogłoby mi szybciej "wypłukać" to
cholerstwo?? Bo wody mineralnej wypiłem 4 litry od rana, i poprawa jest
minimalna....
A co do lekarza, to wolałbym raczej nie zawracać mu głowy, wiesz, tam w
kolejce czekają ludzie naprawdę chorzy, troche głupio byłoby mi iść i
powiedzieć że nie umiałem sobie kawy zrobić...

--
Pozdrawiam!

BoLo
Redaktor prowadzący | Sirius Mag - www.mag.sirius.pl