przedawkowanie kofeiny?

1. Data: 2002-06-08 15:05:15

Temat: przedawkowanie kofeiny?
Od: " Agnieszka" <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Chciałam zapytać czy zjawisko, które zaobserwowałam może być objawem
przedawkowania kofeiny. Otóż po wypiciu dwóch kaw na czczo widziałam wokół
białych przedmiotów jakby poświatę koloru zielono-seledynowego. Po kilku
minutach to przeszło, ale powtórzyło się jeszcze raz w podobnej sytuacji.
Czy ktoś wie co to było - może to jednak "tylko" niedocukrzenie - kawa była
gorzka:-).

2. Data: 2002-06-09 16:18:00

Temat: Re: przedawkowanie kofeiny?
Od: " Agnieszka" <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest na sali lekarz?;-) Kto mi pomoże? To dla mnie ważne!

3. Data: 2002-06-10 08:13:03

Od: "LukOMFS" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej Tak przedawkowałaś KOfeinę + hipoglikemia..Na next time
polecam Mleko to najlepsza odtrudka dla kofeiny

Pozdrawiam

LukOMFS

4. Data: 2002-06-10 16:16:11

Od: " Agnieszka" <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki! A może być kawa z mlekiem - ach,te nałogi;-)

5. Data: 2002-06-11 16:47:37

Od: " Agnieszka" <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zynkteg! Jestes gdzies? Dzieki za odzew. A jakie sa objawy tej toksycznosci?

6. Data: 2002-06-12 05:13:32

Od: " " <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zykteg! Witam! Taak... Te wizje świetlne... Reszty objawów nie zauważyłam,
więc może to jednak faktycznie nie to. Zresztą na codzień staram się nie
przekraczać dawki 2 kaw rozpuszczalnych, więc raczej ostre objawy mi nie
grożą - za mała dawka;-). Dziękuję za oświecenie mnie.
Niestety próbuję od 3 dni wysłać pocztę na ten adres, ale za każdym razem mi
wypluwa: adres został odrzucony przez serwer. Dlatego piszę na grupę.

Zajady
Roaccutane w malych dawkach
Prosze o odczytanie....
Oeparol - lekarstwo na tradzik?