przedawnienie samowoli budowlanej.

1. Data: 2006-11-17 10:15:07

Temat: przedawnienie samowoli budowlanej.
Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma ma sąsiadów upierdliwców, którzy cały czas nasyłają na nią jakieś
kontrole np. ostatnio z inspektoratu nadzoru budowlanego. O policji i straży
miejskiej już nie wspomnę. Znajoma po kilku latach różnych spraw sądowych
postanowiła złożyć donos na sąsiadów. Otóż kilka lat temu zrobili parę
remontów i dobudowali np. taras i piwnicę oraz warsztat za które nie płacą
podatku. Tyle, że to już było chyba z 15 lat temu. Dlatego mam pytanie, czy
w ogóle kogoś zainteresują takie przebudowy po tylu latach?
Znajoma musiała robić ekspertyzę podłogi, bo za głośno koty chodzą.
Ekspertyza kosztowała ją 1800 złotych, a teraz znów musi robić ekspertyzę
kominka. Pomimo tego iż pierwsza ekspertyza dowiodła prawidłowości
wykonanego remontu to kosztów i tak nikt nie zwróci. Jest jakiś sposób na
takich ludzi? Przeprowadzka niestety nie wchodzi w grę.

Pozdrawiam
Teli

2. Data: 2006-11-17 15:04:09

Temat: Re: przedawnienie samowoli budowlanej.
Od: "cudak" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <c...@W...wp.pl> napisał w
wiadomości news:ejk29c$20a$1@nemesis.news.tpi.pl...
Jest jakiś sposób na
> takich ludzi? Przeprowadzka niestety nie wchodzi w grę.

Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy :)

3. Data: 2006-11-17 16:41:19

Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Księżniczka Telimena napisał:

> [...]
> prawidłowości wykonanego remontu to kosztów i tak nikt nie zwróci. Jest
> jakiś sposób na takich ludzi? Przeprowadzka niestety nie wchodzi w grę.

Proponuje 'odpowiedziec ogniem' czyli donosem o ... cokolwiek
byle ekspertyza była kosztowna.

--
Marcin "Mamut"
diving...eat...sleep...and dream about diving

Zmywarka 45 SIEMENS SF 64M350EU
ekspresy SAECO - boiler aluminiowy kontra stal nierdzewna
Pralka w kuchni
Legrand a Berker
dywany