przedmiot w pralce

1. Data: 2010-09-18 16:24:36

Temat: przedmiot w pralce
Od: Michał <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiekt - pralka Bosch WFX 2440

Do obudowy bębna dostał się jakiś mały przedmiot. Nie wiem co to.
Zauważyłem, że podczas ruchu obrotowego bębna coś delikatnie szoruje o
bęben ale w momencie kiedy odchylałem fartuch aby to sprawdzić, to coś
po prostu wpadło do środka pomiędzy bęben a jego obudowę. Coś
niewielkiego, guzik, 10gr, spinka... ??
Zadałem sobie trudu i przewróciłem pralkę aby spojrzeć czy jest możliwe
dostanie się do tej przestrzeni. Marzenie ściętej głowy :-).
Trzeba by rozebrac całą pralkę.

Pytanie: Czy olać i zostawić tak jak jest, czy wzywać serwis?

pozdrawiam
Michał

2. Data: 2010-09-18 17:57:41

Temat: Re: przedmiot w pralce
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obiekt - pralka Bosch WFX 2440
>
> Do obudowy bÄ&#65533;bna dostaĹ&#65533; siÄ&#65533; jakiĹ&#65533; maĹ&#65533;y
przedmiot. Nie wiem co to.
> ZauwaĹźyĹ&#65533;em, Ĺźe podczas ruchu obrotowego bÄ&#65533;bna coĹ&#65533;
delikatnie szoruje o
> bÄ&#65533;ben ale w momencie kiedy odchylaĹ&#65533;em fartuch aby to
sprawdziÄ&#65533;, to coĹ&#65533;
> po prostu wpadĹ&#65533;o do Ĺ&#65533;rodka pomiÄ&#65533;dzy bÄ&#65533;ben a jego
obudowÄ&#65533;. CoĹ&#65533;
> niewielkiego, guzik, 10gr, spinka... ??
> ZadaĹ&#65533;em sobie trudu i przewrĂłciĹ&#65533;em pralkÄ&#65533; aby
spojrzeÄ&#65533; czy jest moĹźliwe
> dostanie siÄ&#65533; do tej przestrzeni. Marzenie Ĺ&#65533;ciÄ&#65533;tej
gĹ&#65533;owy :-).
> Trzeba by rozebrac caĹ&#65533;Ä&#65533; pralkÄ&#65533;.
>
> Pytanie: Czy olaÄ&#65533; i zostawiÄ&#65533; tak jak jest, czy wzywaÄ&#65533;
serwis?

> pozdrawiam
> MichaĹ&#65533;

Grzałkę trzeba wyjąć. I przez otwór po grzałce daje się wydłubać to co wpadło.

3. Data: 2010-09-18 20:47:56

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Grzałkę trzeba wyjąć. I przez otwór po grzałce daje się wydłubać to co
> wpadło.

Wszelakie skarby w stylu zagubionej skarpetki, czy druta od biusthaltra w
mojej pralce się całkiem komfortowo wyciągało po zdjęciu gumowej rury
łaczącej bęben z pompką wyrzucającą wodę do kanalizacji. Proste,
łatwodostępne i wymagające odkręcenia jednego wkręta na cybancie, a
wyjmowanie grzałki u mnie akurat (Siemens Sivamat) sporą epopeją by było.

J.

4. Data: 2010-09-18 21:59:02

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-18 18:24, Michał pisze:
> [...]
> Trzeba by rozebrac całą pralkę.
>
> Pytanie: Czy olać i zostawić tak jak jest, czy wzywać serwis?

Ja olałem to 2 lata temu i do dzisiaj coś szoruje.

Pralka
Pytanie o telewizor
Wylewka do łazienki
Haczyki przylepiane