Wylewka do łazienki

1. Data: 2010-09-17 08:02:53

Temat: Wylewka do łazienki
Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mały dylemat, sytuacja wygląda tak, że:
- na podłodze były legary i deski
- podłoga została zerwana, wybrana szlaka
- zostały wykute dziury na kanalizację
- na to bezpośrednio styropian, folia i rury ogrzewania podłogowego.

Pomieszczenie znajduje się na piętrze, nad nieogrzewanym garażem.
Czy wykonawca czasem nie zapomniał o izolacji pod styropianem?
Co teraz zrobić?

--
Krzysiek

2. Data: 2010-09-17 18:41:12

Temat: Re: Wylewka do łazienki
Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pomieszczenie znajduje się na piętrze, nad nieogrzewanym garażem.
> Czy wykonawca czasem nie zapomniał o izolacji pod styropianem?

Wyłożyć sufit garażu płytami styropianowymi.

MaW

3. Data: 2010-09-18 02:26:09

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pomieszczenie znajduje się na piętrze, nad nieogrzewanym garażem.
> Czy wykonawca czasem nie zapomniał o izolacji pod styropianem?

Styropian jet izolacją. Pod styropian należałoby dac folię budowlaną.
--
Jackare

Haczyki przylepiane
co lubią myszy??!