przepis na przyprawę tikka

1. Data: 2005-11-15 16:43:05

Temat: przepis na przyprawę tikka
Od: "paranoix" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcę zrobić przyprawę tikka, a wszędzie na necie jest jak zrobić kurczaka
kikka masala i składniki do przyprawy tikka, ale proporcji, co i jak nie ma.
Wie ktoś może jak to konkretnie zrobić?

2. Data: 2005-11-15 16:59:04

Temat: Re: przepis na przyprawę tikka
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"paranoix" <p...@o...pl> wrote in message
> chcę zrobić przyprawę tikka, a wszędzie na necie jest jak zrobić kurczaka kikka
> masala i składniki do przyprawy tikka, ale proporcji, co i jak nie ma.
> Wie ktoś może jak to konkretnie zrobić?

Aby zrobic tikka najpierw musisz zrobic garam masala.
Wstukaj w google
tikka +spice
i wyskoczy mnosywo przepisow (glownie po angielsku) z proporcjami.
Tak samo na garam masala...

3. Data: 2005-11-16 07:57:12

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kikka masala i składniki do przyprawy tikka, ale proporcji, co i jak nie

a o co konkretnie pytasz? bo nie rozumiem.
w moim necie wszedzie w przepisach podaja sklad przyprawy (masala znaczy
przyprawa) i ilosci (np pol lyzeczki)

--
pzdr
marta

4. Data: 2005-11-16 10:16:37

Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam i sama spróbuję:

http://www.kuchniaonline.pl/index.php?id=1755&nr52=4
9

pozdr
Gosia

5. Data: 2005-11-16 10:21:58

Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedno:

http://gotowanie.x3m.pl/index.php?przepis=6461&PHPSE
SSID=a5db246462767af839968e8bceb4fecc

jest podany składy przyprawy

pozdr
Gosia

6. Data: 2005-11-16 16:14:14

Od: "paranoix" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kuchniaonline.pl/index.php?id=1755&nr52=4
9

tutaj przepisu na przyprawe nie ma, jest tylko na potrawę.>

7. Data: 2005-11-16 16:17:09

Od: "paranoix" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a o co konkretnie pytasz? bo nie rozumiem.

O przyprawę. mam skłąd, ale nie moge znaleźć proporcji składników.

> w moim necie wszedzie w przepisach podaja sklad przyprawy (masala znaczy
> przyprawa) i ilosci (np pol lyzeczki)

no ja tych ilości się jeszcze nie doszukałem

8. Data: 2005-11-16 16:24:27

Od: "paranoix" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://gotowanie.x3m.pl/index.php?przepis=6461&PHPSE
SSID=a5db246462767af839968e8bceb4fecc

> jest podany składy przyprawy

A tutaj jest podany tylko skład, bez proporcji niestety.
Tak jak pisalem, nie jest tak latwo o to :(

9. Data: 2005-11-18 13:05:28

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz Nazar <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> wrote:
> Znalazłam i sama spróbuję:

> http://www.kuchniaonline.pl/index.php?id=1755&nr52=4
9

Zajrzałem z ciekawości do powyższego serwisu. Oto, co rozumieją pod pojęciem
"gulasz po węgiersku" (http://k88.kuchniaonline.pl/index.php?id=221&nr33=9
):

"
SKŁADNIKI:
1 litr bulionu z kostki,
1 puszka wołowiny w konserwie,
1 kg ziemniaków,
2 cebule,
papryka,
sól,
pieprz

PRZYGOTOWANIE:
Obraną, drobno posiekaną cebulę podsmażyć na tłuszczu, ale nie przyrumieniać.
Przełożyć do większego garnka, zalać bulionem z kostki. Ziemniaki obrać,
wypłukać, pokroić w kostkę, dodać do bulionu, gotować 15-20 min . Gdy
ziemniaki będą już prawie miękkie, przyprawić papryką, solą, pieprzem. Gulasz
powinien być dość pikantny. Na końcu dodać wołowinę z konserwy, chwilę jeszcze
podgrzać na ogniu. Potrawa powinna mieć konsystencje gęstej zupy. Podawać z
chlebem.
"

Ponieważ już skończyłem się śmiać, mogę pospieszyć z dobrą radą - poszukaj
przepisu gdzie indziej. Twój kurczak tikka może mieć tyle samo wspólnego z
oryginalnym kurczakiem tikka, co powyższe coś z gulaszem.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

nadzienie do babeczek
Jak sie robi PYZY ?
polskie nazwy przypraw: turmeric & fenugreek
Coś pysznego z piersi kurczaka
Sajgonki po mojemu...