Re: przepraszam

1. Data: 2007-12-28 03:13:26

Temat: Re: przepraszam
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Gru, 19:51, Panslavista <p...@w...pl> wrote:
> chciałbym serdecznie przeprosić wszystkich, których uraziłem czy
> obraziłem treścią swoich postów, w szczególności zaś członków
> społeczności żydowskiej.

GWno prawda, podszywańcu. Nikogo nie obrażam, po za hołotą która mnie
obraża.
A w Polsce żadnych Żydów nie ma, jest za to trochę mośków talmudyzmu
babilońskiego ale to jest sekta, a nie naród który nigdy nie istniał.
Niekumatym dodam że w Palestynie były dwa państwa / królewstwa Izrael
i Judea - walczące ze sobą. Stąd Izraelczycy pogardzając Judeiczykami
przezywali ich żydami (określenie pogardliwe, wtedy bez wydźwięku
religijnego. Po likwidacji Izraela ludność rozpierzchła się po
Cesarstwie Rzymskim - ich potomkowie, mieszanka z Europejczykami to
Sefardyjczycy. Na odmianę parchactwo, czyli mośki obecnie mieszkające
w Polsce to Aszkenazi - sekciarze pochodzący z Chazarów - nie mający
zupełnie korzeni w Palestynie (i w Polsce też).
Uzurpatorzy do odszkodowań a la żydowskich...