karmnik i brak stołowników

1. Data: 2007-12-26 18:57:38

Temat: karmnik i brak stołowników
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mieszkam na osiedlu niskich bloków na przedmieściach miasta. Tydzień
temu kupiłam karmnik dla ptaków, wystawiłam go za okno, napełniłam
ziarnkami i czekam... czekam już tydzień a ptaszków ani śladu..
to jest karmnik dla drobnego ptactwa - wróble, sikorki.. mam zarówno
ziarenka jak i kule dla sikorek, ale co z tego, skoro one jeszcze nie
znalazły tego miejsca.. jak długo przyjdzie mi czekać na biesiadników
i czy w ogóle do mnie kiedyś przylecą?
Okolica jest zdominowana przez gołębie, które karmią się przy
okolicznym śmietniku i jeszcze jest bardzo wiele krukowatych - czy w
takiej okolicy zawitują czasem wróble i sikorki?
Pozdrawiam i czekam...
kreolka

2. Data: 2007-12-26 20:53:58

Temat: Re: karmnik i brak stołowników
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...
[...]

Razem ze śniegiem lub mrozami. A dla sikor trzeba na sprężystym drucie
powiesić kawałek niesolonej słoniny przeszytej szpagatem. Na tej słoninie
usiądą jedynie sikory czy dzięcioły, a ze względu na to, że przeszyta -
krukowate jej nie porwą. Drut to moze być szprycha rowerowa z oczkiem do
przywiązania szpagatu.

3. Data: 2007-12-27 06:49:12

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> susyniyynapisał w wiadomości
[...]

Nie przejmuj się! U mnie też tak było i też się zastanawiałem. No bo niby
korytko pełne, słoninka jak ta lala, a ptaszka ni huhu! Ale nagle ni stąd ni
z owąd się pojawiły. Poczym za parę dni znowu kilkudniowa przerwa i tak w
kółko - raz są raz patrzę na pusty parapet

Zdroofka Johnny

4. Data: 2007-12-28 15:08:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Điäbëłsön wrote:

[...]

Szanowni Państwo, Panslavisto i jego (nie)przyjaciele!

Zbliża się Nowy Rok. Bardzo Was proszę, podejmijcie szczere
postanowienie wyniesienia się z grupy pl.rec.ogrody.

Wprawdzie mam was wszystkich w KF-ie, ale od czasu do czasu
coś przecieka. Nie tylko, że nie związane nijak z ogrodami
(to jest dość normalne), ale pełne inwektyw i obrzucania się
błotem. Jeżeli Wam to sprawia przyjemność, to róbcie to na
grupie pl.soc.polityka, czy skądkolwiek przyszliście. Albo
załóżcie specjalną grupę, której nikt poza Wami nie będzie
czytał.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2007-12-28 15:40:43

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

Wypraszam sobie. Poza świątecznym Haiku - pasujacym w tym okresie i jednym
żartem na temat żądła pisałem na temety związane z grupą i rzeczowymi
wątkami. Jesteś pomocnikiem hołoty, która mnie atakuje?

6. Data: 2007-12-29 15:58:54

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbliża się Nowy Rok. Bardzo Was proszę, podejmijcie szczere
> postanowienie wyniesienia się z grupy pl.rec.ogrody.

Niezły pomysł, choć z drugiej strony eliminacja narybku
może niebawem unicestwić tę grupę, tj. leśnictwo.

7. Data: 2007-12-29 16:57:55

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wprawdzie mam was wszystkich w KF-ie, ale od czasu do czasu
> coś przecieka. Nie tylko, że nie związane nijak z ogrodami

Orkiestra bez cymbałków ???

8. Data: 2007-12-29 18:46:06

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ? napisał:

> Niezły pomysł, choć z drugiej strony eliminacja narybku
> może niebawem unicestwić tę grupę, tj. leśnictwo.

A ile drzew to las ?
A ile drzew to sad ?

ja pytam poważnie

Pozdrawiam, Barbara

9. Data: 2007-12-29 21:06:38

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fl5ulq$48d$1@nemesis.news.tpi.pl ?
<n...@o...pl> napisał(a):

> Orkiestra bez cymbałków ???

Hejka. Chodziłeś do przedszkola?
Pozdrawiam dziecięco Ja...cki

10. Data: 2007-12-31 20:41:53

Od: Assssannn <a...@p...fr> szukaj wiadomości tego autora

> A ile drzew to las ?
- las to drzewa nie owocowe
> A ile drzew to sad ?
Sad to też las tylko w szeregu i owocowy :D

> ja pytam poważnie
I jeszce jedno czy coś jest lasem czy nie decyduje ie ilośc drzewa ale
geodeta lub co było wpisane w rejestr gruntów. Np. ja sadzisz duzo drzew
to powinnaś zgłosić do gminy - zalesienie, jak je ścinasz w pien o
wylesienie.
czasmi piękny las dalej jest tylko łaką.

> Pozdrawiam, Barbara
J.

HAIKU
Wesołych Świąt!