przepuklina pępkowa u niemowlęcia

1. Data: 2006-11-27 17:33:10

Temat: przepuklina pępkowa u niemowlęcia
Od: "Wiolkum" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam pytanie jak mozna domowymi sposobami odprowadzic u dziecka 2 mies
przepukline pępkową. Lekarz stwierdził ze ona sama sie wpukli ale coś mi sie
nie chce w to wierzyc.
dziekuję za poradę

2. Data: 2006-11-27 18:17:11

Temat: Re: przepuklina pępkowa u niemowlęcia
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiolkum napisał(a):
> [...]
> przepukline pępkową. Lekarz stwierdził ze ona sama sie wpukli ale coś mi sie

Witam.
Gdy mój synek miał przepuklinę pępkową to lekarz zakleił mu pępuszek
specjalnym plasterkiem. Było to 26 lat temu. Może teraz zmieniły się
metody leczenia.

Pozdrawiam
Alkmina

3. Data: 2006-11-27 23:19:30

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdy mój synek miał przepuklinę pępkową to lekarz zakleił mu pępuszek
> specjalnym plasterkiem. Było to 26 lat temu. Może teraz zmieniły się

teraz też się tak robi, ale nie każdemu niestety pomaga. Moje dzieci mają
dziedziczną i się nie zrosło, trzeb a to operować.
ale z tym plasterkiem spróbuj.
--
Serwis dla kobiet www.eKobieta.com

4. Data: 2006-11-28 08:01:55

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 00:19, "dorra" wrote:
> [...]
> ale z tym plasterkiem spróbuj.

Ja tylko dodam, że należy wcisnąć pępuszek i naciągnąć fałdy
skóry brzucha w ten sposób, by ten pępuszek się schował w głąb i
dopiero tak uformowaną fałdę pionową spiąć plastrem.
No i dbać o to, by dzidziuś nie naprężał brzuszka, a więc unikać
jego płaczu jak i poprzez podawanie herbatek ziołowych (rumianek,
koperek) ułatwiać mu proces "odpowietrzania".

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2006-11-28 19:25:50

Od: "Szymon i Beata" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 00:19, "dorra" wrote:
> [...]

skóry brzucha w ten sposób, by ten pępuszek się schował w głąb i
dopiero tak uformowaną fałdę pionową spiąć plastrem.

Witam,
Jezus Maria!Dziewczyna sie wystraszy i jeszcze sama zacznie to
"wciskanie"praktykować...
Spokojnie :-) Mój dzidziuś też to miał(jak wiele dzieci) +pachwinową.
Przeszły koli (co za tym idzie -płacze) i przepuklina cofnęła się
sama.(dodam że też sie martwiłam)
Powinna się cofnąć do ok 2 roku życia(czasem dzieci mają dłużej i ok)
Nic się nie martw i uwierz lekarzowi :-)
Naprawdę standardzik:-) Jak by cos było"nie halo"to z pewnością doktor by
poinformował :-)
A plastry są tylko w tych cięższych,poważniejszych przypadkach.Nie
panikuj:-)
Pozdrawiam
Beata i (11 miesięczny) Dominiś

6. Data: 2006-11-30 19:54:35

Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Wiolkum wrote:
> Witam! Mam pytanie jak mozna domowymi sposobami odprowadzic u dziecka 2 mies
> przepukline pępkową. Lekarz stwierdził ze ona sama sie wpukli ale coś mi sie
> nie chce w to wierzyc.

Jeśli chcesz zaklejać plastrem, to kup taki specjalny Porofix (ok. 6zł
za jeden; do kupienia w aptece). Dziecko to nosi kilka do kilkunastu
dni, jak zaczyna się odklejać, to zdejmuje się plaster, zalecza skórkę
(np. sudocremem), która może być podrażniona, i potem przykleja następny
plaster.
Może lepiej wybierz się do chirurga dziecięcego, bo najlepiej, żeby
ten plaster (prawidłowo) naklejał lekarz. Jeśli wolisz robić to sam(a),
to instrukcja jest dołączona do plastra.

Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

menopauza
Srodki dopingujące???