kokarboksylaza a wit B1

1. Data: 2006-11-27 12:35:57

Temat: kokarboksylaza a wit B1
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przepisano mi 10 jakże miłych zastrzyków z kokarboksylazy z wit B1. Oba te
związki są do siebie chyba podobne w jakimś stopniu, z tego co czytam.
Dlaczego do kokarboksylazy dostałam jeszcze i tą witaminę? I co powoduje, że
te zastrzyki są dość bolesne? Witamina czy wszystko razem? I jakie działanie
ogólnie to może mieć na krtań, tzn. czy wzmacnia to w jakiś sposób np.
mięśnie? Mi przepisano to na guzki śpiewacze już drugi raz, i za pierwszym
razem bardzo mi pomogły.

Dziękuję z góry i przepraszam za moją ciekawość,
Maja