Re: przesadzenie brzozy

Data: 2003-05-06 19:40:51
Temat: Re: przesadzenie brzozy
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
news:00bf01c31392$3f6d8180$3f7d63d9@d3h6c1...

> [...]
utknąć

Ponadto jak się ma roślin tysiące, to trudno o wszystkich pamiętać. Tez
kiedyś próbowałam wtykać znaczniki, niestety skutek był fatalny, sroki je
wydziubywały, uszkadzając przy okazji rośliny. ostatnio zrobiłam więc
orientacyjny szkicm gdzie są rozmaie cebulowe, bo o niektórych jednak nie
pamiętam i zawsze jest kłopot, gdy trzeba sadzić nowe.

Mało estetyczne?

Pozdrawiam, Basia.