przesunięcie gazomierza

11. Data: 2009-11-01 00:00:57

Temat: Re: przesunięcie gazomierza
Od: "Witold Zbijewski (zbooY) PSMM" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 17:27, "Jackare" <j...@s...de.pl> wrote:

> Inne sposoby są technicznie możliwe ale równają się samowolce budowlanej i
> problemami z gazownią bo instalacja przed licznikiem należy do gazowni.

dzwonisz do gazowni, ze chcesz zdjac licznik
przyjezdzaja i mowisz dokladnie, ze wlasciwie to chcesz przeniesc
- aha, a gdzie?
- a tu
- ok, wie Pan, zmianami w instalacji to my sie nie zajmujemy ale
mozemy polecic dobra firme
- a kiedy moga miec wolne terminy?
- podam Panu telefon to sie sam Pan umowi, my tylko podbijemy na koncu
protokol, nie trzeba zadnych projektow
- a skrzynke mam wczesniej kupic?
- nie, oni wszystko maja, bedziesz Pan zadowolony...

przerabialem miesiac temu, mazowieckie :-)

nawet niedrogo i szybko
z.

12. Data: 2009-11-01 12:04:06

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Zbijewski (zbooY) PSMM wrote:

> [...]
> - a skrzynke mam wczesniej kupic?
> - nie, oni wszystko maja, bedziesz Pan zadowolony...
>
> przerabialem miesiac temu, mazowieckie :-)

ale na lewo...

13. Data: 2009-11-09 21:19:30

Od: "krzysiek.b" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale na lewo...

Ludzie,ale wy kombinujecie.Przerabiałem ten temat w Wa-wie.
Mieszkanie prywatne w kamienicy.( w spółdzielniach pewnie inaczej)Przyszli
panowie z gazowni,popatrzyli,umówiłem się z nimi na robote,przesuneli licznik,u
mnie jeszcze rury pociągneli nowe do pieca. Zapłaciłem i po robocie
Nawet plomb nie zdejmowali,ale mieli ze sobą jakby było trzeba.

pozdrufka.Krzysie.B

14. Data: 2009-11-09 21:45:15

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie jeszcze rury pociągneli nowe do pieca. Zapłaciłem i po robocie
> Nawet plomb nie zdejmowali,ale mieli ze sobą jakby było trzeba.

Jasne ze kombinują jak koń pod górę. A jacy poprawni i zapobiegliwi niektórzy.
Gaz zabija. Samochody bardziej zabijają i co. I nic. Dzisiaj sporo jeździłem po
mieście. Tam gdzie wolno było 50 jeździłem 65 a i tak wielu poprawnych mnie
wyprzedzało. To albo robimy na alkomacie 0,00, jeździmy zgodnie z przepisami. I
przestawiamy liczniki od gazu z zachowaniem procedur. Albo jeździmy jak chcemy i
nie zawracamy sobie dupy innymi przepisami.

lustro kryształowe czy zwykłe
badanie reklamy TV
C.O. - duża kwota do zapłaty - prosze spojrzcie, moze cos doradzicie...
viessmann vitodens - czujnik CWU
ogrzewanie w lokalu?