przesuszona skóra a makijaż

1. Data: 2003-11-13 11:13:28

Temat: przesuszona skóra a makijaż
Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Słuchajcie przesuszyłam sobie skórę na twarzy, a jutro mam wazne spotkanie i
musze sie jakos umalowac. Co zrobic? Co nanieść na twarz by choć trochę
zatuszować niedoskonałości?
To dla mnie ważne.
Pozdrawiam!
Aga

1. Data: 2003-11-13 11:21:46

Temat: Re: przesuszona skóra a makijaż
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <m...@t...pl.SPAM> napisał w wiadomości
> [...]
spotkanie i
> musze sie jakos umalowac. Co zrobic? Co nanieść na twarz by choć

Zrób sobie dzisiaj delikatny(!!!) peeling, nałóż po nim na twarz grubą
warstwę maseczki nawilżającej (np. "Chińskie zioła" albo podobną) lub
kremu nawilżającego (lub półtłustego) - cos co już używałaś w każdym
razie - nic nowego, nie ścieraj go tylko już tak zostań, najlepiej do
rana, a jutro rano pod podkład nałóż cienka warstwę kremu (poczekaj aż
się wchłonie ). Na jeden dzień powinno pomóc. Jeśli masz dzisiaj czas to
możesz pokusić się o wizytę u kosmetyczki - mają błyskawicznie
działające, kuracje głęboko nawilżające. Można by też spróbować zrobić
na twarz okład z ciepłej oliwy - ale jeśli nigdy tego nie robiłaś to
lepiej może nie ryzykować...

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-13 11:37:55

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działające, kuracje głęboko nawilżające. Można by też spróbować zrobić
> na twarz okład z ciepłej oliwy - ale jeśli nigdy tego nie robiłaś to

Dziękuję za rady. Zrobie zaraz delikatny(!!!) peeling, a potem maseczkę
nawilżająca (mam tylko avonu) i naloze warstwe kremu nawilzajacego Nivea
Soft. Moze to starczy? Kosmetyczka odpada, bo jestem chora i do tego w
ciaży, nie bede kombinowac.
Dzieki jeszcze raz.
Pozdrawiam!
Aga

1. Data: 2003-11-13 11:49:00

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> [...]
> spotkanie i musze sie jakos umalowac. Co zrobic? Co nanieść na twarz
> by choć trochę zatuszować niedoskonałości?

Jako bazę lekki krem nawilżający, a potem podkład nawilżający. Powinno być
ok.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-13 11:50:12

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> Kosmetyczka odpada, bo
> jestem chora i do tego w ciaży, nie bede kombinowac.
> Dzieki jeszcze raz.
> Pozdrawiam!
> Aga

Imho ciąża w niczym nie przeszkadza, jeśli chodzi o wizyty u kosmetyczki.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-13 11:53:08

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Imho ciąża w niczym nie przeszkadza, jeśli chodzi o wizyty u kosmetyczki.

sorry, zapomnialam dodac, ze zagrozona... dlatego jestem na zwolnieniu i nie
powinnam nigdzie wychodzic.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-11-13 11:55:32

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobic? Co nanieść na twarz

> Jako bazę lekki krem nawilżający, a potem podkład nawilżający. Powinno być
> ok.

ok. Dzieki!
Mam tłustą cerę, wiec podejrzewam, ze będzie mi się twarz świecić, ale
myślę, ze to najlepsze rozwiazanie.
Pozdrawiam!
Aga

1. Data: 2003-11-13 11:59:33

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musze sie jakos umalowac. Co zrobic? Co nanieść na twarz by choć trochę

Polecam goraco szybki nawilzacz pod krem Oligoaquavita firmy Inter
Fragrances. Jest to taki zel z licznymi dodatkami pielegnacyjnymi, ktory
naklada sie pod krem rano i wieczorem. Pieknie nawilza buzie (razem z
kremem) i ma tez dzialanie lekko liftingujace. Cudenko :))) nad ktorym pieje
z zachwytu od paru dni :)))
Nie wiem czy to pomoze w Twoim przypadku ale warto sprobowac.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-13 12:05:54

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pieje
> z zachwytu od paru dni :)))
> Nie wiem czy to pomoze w Twoim przypadku ale warto sprobowac.

No niestety nie mam go w domu, zainteresuje sie tym kremem i moze nastepnym
razem skorzystam.
Dzieki za informacje. papa
Aga

1. Data: 2003-11-13 16:04:43

Temat: Odp: przesuszona skóra a makijaż
Od: "{o_O}" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry, zapomnialam dodac, ze zagrozona... dlatego jestem na zwolnieniu i
nie
> powinnam nigdzie wychodzic.

To proponuje jednak nie wychodzic ani do kosmetyczki ani na spotkanie.

Norel
Tusz i odzywka do rzes MEDIC
paski Blend a med Whitestrips
vichy d-stock chwale ....chyba