coś na blizny od strasznej ospy

1. Data: 2003-11-13 14:15:26

Temat: Re: coś na blizny od strasznej ospy
Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blondi" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bp03ea$3n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, znacie może krem, maść itp. na blizny/plamki od ospy i takie inne
> przebarwienia skóry. Pozdrawiam

ja znam dwa specyfiki: cepan i contratubex (jakos tak). oba stosowalam, ale
chyba zabraklo mi cierpliwosci, bo efekt nie pojawia sie natychmiast.

afa

1. Data: 2003-11-13 15:10:48

Temat: coś na blizny od strasznej ospy
Od: "blondi" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-13 20:48:01

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśłi to typowe blizny po ospie - "dziurki"- to żaden krem na blizny nie
pomoże. tylko zabiegowe głębokie złuszczanie skóry u dermatologa a i to nie
daje gwarancji.

1. Data: 2003-11-14 08:23:36

Od: "Bastet_Milo" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> jeśłi to typowe blizny po ospie - "dziurki"- to żaden krem na blizny nie
> pomoże. tylko zabiegowe głębokie złuszczanie skóry u dermatologa a i to
nie
> daje gwarancji.

Wiecie, ja przechodzilam ospe jak mialam 17 lat. To byl straszny
koszmar, bo lekarka stwierdzila, ze to ciezki przypadek i "malo
mi z twarzy zostanie..." i o dziwo, z choroby wyszlam, a twarz mam
idealna :-).
Owszem pare blizn po ospie zostalo, ale to wlasnie nie sa typowe "dziurki"
tylko wypukle, okragle obszary bialej skory... Jak zwykle blizny.

No wiec, ospe mialam dwa lata temu, czy jak bym wlasnie teraz na te blizny
uzyla np. contratubexu to zadzialaloby?

--
pa! "See you in space Cowboy..."
Bastet_Milo Cowboy Bebop

1. Data: 2003-11-14 09:24:29

Od: "Marta " <m...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

blondi <A...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam, znacie może krem, maść itp. na blizny/plamki od ospy i takie inne
> przebarwienia skóry. Pozdrawiam

Wiem o czym mówisz, ja przechodziłam ospę w wieku 20 lat i też mam kilka
takich "blizn".Wiesz mi się wydaję, że może niektóre z nich zejdą po jakimś
czasie, ale nigdy nic nie wiadomo.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-11-14 09:25:37

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bastet_Milo" <t...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bp23lv$ksi$1@absinth.dialog.net.pl...
> No wiec, ospe mialam dwa lata temu, czy jak bym wlasnie teraz na te blizny
> uzyla np. contratubexu to zadzialaloby?

chyba lepiej dziala na swieze blizny, ale na stare tez tylko dluzej i
cierpliwiej trzeba bedzie czekac na efekty.

afa

przesuszona skóra a makijaż
Norel
Tusz i odzywka do rzes MEDIC