vichy d-stock chwale ....chyba

1. Data: 2003-11-13 09:03:36

Temat: vichy d-stock chwale ....chyba
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś zmierzyłam swoje centymetry i musze sie pochwalić iż w pupie ubyło mi
3 cm, w udach po 2cm. skóra też jakby jędrniejsza. co prawda kończę drugą
tubę d-stocka ( smarowanie 2 razy dziennie)a do tego dochodzi jeszcze
peeling pod prysznic (1 w tygodniu) Lipidiose.
w gruncie rzeczy jestem zadowolona. szkoda tylko że to tak długo trwa... ech
szybko to sie tylko tyje (w moim przypadku oczywiście)

--
aneta