Re: współpraca

1. Data: 2003-11-12 21:57:11

Temat: Re: współpraca
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-12 22:50:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *j40* skreślił te oto słowa:

> Generalny dystrybutor ekskluzywnej i profesjonalnej serii kosmetyków

"1. Wstęp do FAQ
(...)
Grupa absolutnie NIE służy do reklamowania aukcji na serwisach aukcyjnych,
włączając w to Allegro. "

> Tel/fax: (058) -556-35-64
>
> Tel.kom : 0602-315-797

Chyba nie chcesz, zeby ktos kto nie lubi spamu zrobil uzytek z tych
numerow, prawda?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-12 22:09:11

Od: "j40" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogłoszenie nie ma nic wspólnego z reklamowaniem jakiejkolwiek aukcji w tym
allegro.
Natomiast wydaje mi się , że ta grupa chyba jest odpowiednim miejscem do tej
oferty.
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-11-12 22:17:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-12 23:09:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *j40* skreślił te oto słowa:

> Ogłoszenie nie ma nic wspólnego z reklamowaniem jakiejkolwiek aukcji w tym
> allegro.

Prosze tu masz cale FAQ
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Doczytaj ze jakikolwiek spam jest zabroniony.

> Natomiast wydaje mi się , że ta grupa chyba jest odpowiednim miejscem do tej
> oferty.

Żle Ci sie wydaje.
Ta oferta to spam.
Post mozesz poslac na pl.praca.oferowana jesli bedzie spelnial wszystkie
wymogi z FAQ tamtej grupy.

Poza tym jesli chcesz tu pisac, a nie tylko spamowac zapoznaj sie prosze z
netykieta, i odpowiadaj na posty zgodnie z zasadami "sztuki".

ps. Nie radze upierac sie, ze Twoj post nie byl spamem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-12 22:27:08

Od: "j40" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie będę się upierać o coś co nie ma miejsca . Pkt. 7 wyraźnie mówi o
aukcjach a nie ma ani słowa o wspólpracy. Mam wrażenie , że ktoś zabawia się
w moderatora albo cenzora a to już jest niegrzeczne. Jeżeli słowo współpraca
przeszkadza to proszę po prostu tego nie otwierać. Akurat moja wiadomość nie
była skierowana do Pani.

1. Data: 2003-11-12 22:36:47

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

j40 wrote:

<ciach>

Ty sie najpierw naucz, jak sie pisze na newsy - pod postem i wycinajac
to, co nie jest potrzebne dla zrozumienia kontekstu twojej wiadomosci. A
spam to spam i o ile dobrze widze juz jakas poczciwa dusza puscila
cancela :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-12 22:55:01

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-12 23:27:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *j40* skreślił te oto słowa:

> Witam,

Czy ja Ci polecalam zapoznanie sie z netykieta i ze sposobem konstruowania
postów czy tylko mi sie to przysnilo?

> nie będę się upierać o coś co nie ma miejsca .

A jednak...

> Pkt. 7 wyraźnie mówi o
> aukcjach a nie ma ani słowa o wspólpracy.

"Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek binaria,
programów/zdjęć itp., jakikolwiek spam oraz dyskusje niezwiązane z tematem
grupy.
Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe - nawet, jeśli są
związane z tematem grupy. "

Teraz jasniej?

> Mam wrażenie , że ktoś zabawia się

Masz mylne wyobrazenie. Wazne, zebys w nim nie trwala.

> w moderatora albo cenzora a to już jest niegrzeczne.

Niegrzeczne jest to co tu zrobilas. Wypadaloby przeprosic.

> Jeżeli słowo współpraca
> przeszkadza to proszę po prostu tego nie otwierać.

Ja nie musze otwierac, zebymi przeszkadzalo. Mi przeszkadza, ze ja musze to
sciagnac z serwera, a Ty tym postem zabierasz cenne miejsce na moim dysku
twardym.

> Akurat moja wiadomość nie
> była skierowana do Pani.

Zapewne sie zdziwisz, ale byla.
Jesli byla skierowana do innej konkretnej osoby, proponuje wyslac jej
maila.

Mam nadzieje, ze moj przekaz jest zrozumialy dla Ciebie.

1. Data: 2003-11-12 23:06:47

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> maila.
>
> Mam nadzieje, ze moj przekaz jest zrozumialy dla Ciebie.

A ja mam nadzieje, ze to byl pierwszy i ostatni tego rodzaju wyskok na
grupie ze strony Beaty (j40), gdyz jest ona doprawdy przemila i godna
polecenia Sprzedajaca na Allegro :-))) i byloby mi niezmiernie przykro,
gdyby cos takiego sie powtorzylo.

Pozdrawiam serdecznie
ISIA

1. Data: 2003-11-12 23:11:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-13 00:06:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ISIA* skreślił te oto słowa:

> [...]
> grupie ze strony Beaty (j40), gdyz jest ona doprawdy przemila i godna
> polecenia Sprzedajaca na Allegro :-))) i byloby mi niezmiernie przykro,

No to miejmy nadzieje, ze zrozumie co zrobila nie tak, i zapozna sie z
regulami tu panujacymi.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

piko problemik
jak.. .?
Prywatny Dermatolog w Szczecinie
Nadmierne włosy na klacie??????
[gdzie] w Warszawie czyszczenie twarzy??