piko problemik

1. Data: 2003-11-12 20:15:57

Temat: piko problemik
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytam z czystej ciekawości, kiedy dłuższy czas używam kremu, odzywki do
włosów do paznokci moja cera, włosy, pazurki przyzwyczajają się i
"specyfiki" przestają działać, tez to macie?

Kamila

1. Data: 2003-11-12 20:51:01

Temat: Re: piko problemik
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytam z czystej ciekawości, kiedy dłuższy czas używam kremu, odzywki do
> włosów do paznokci moja cera, włosy, pazurki przyzwyczajają się i
> "specyfiki" przestają działać, tez to macie?

wiesz co, jak pisalam o przywyczajaniu sie organizmu do kosmetykow to
wytknieto mi (nie bede glosno mowic kto to zrobil:)))) ze glupoty
pisze.......
wiec uwazaj bo mozesz uslyszec to samo ;) choc niekoniecznie musza to byc
glupoty :)

pozdr

1. Data: 2003-11-12 20:52:04

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kamila wrote:

> pytam z czystej ciekawości, kiedy dłuższy czas używam kremu, odzywki do
> włosów do paznokci moja cera, włosy, pazurki przyzwyczajają się i
> "specyfiki" przestają działać, tez to macie?

Psychosomatyka czy inne wudu, ale dla mnie tez to w niektorych
przypadkach dziala. Jako odtrutke mam zawsze jakis inny kosmetyk na
zmiane :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-12 20:55:00

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Kamila" <l...@u...pl>

>pytam z czystej ciekawości, kiedy dłuższy czas używam kremu, odzywki do
>włosów do paznokci moja cera, włosy, pazurki przyzwyczajają się i
>"specyfiki" przestają działać, tez to macie?

nie. im dluzej daje kremowi podzialac, tym lepiej dziala. dlatego nie
zmieniam kosmetykow, ktore okazaly sie trafione (krem pod oczy, krem z
kwasami).

anek

1. Data: 2003-11-12 20:58:25

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pisze.......
> wiec uwazaj bo mozesz uslyszec to samo ;) choc niekoniecznie musza to byc

ups nie wiedzialam, ze temat juz byl
jak narazie glupoty mi nie wytknieto

Pozdrawiam

Kamila ;-)))

1. Data: 2003-11-12 21:10:36

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
> pytam z czystej ciekawości, kiedy dłuższy czas używam kremu, odzywki do
> włosów do paznokci moja cera, włosy, pazurki przyzwyczajają się i
> "specyfiki" przestają działać, tez to macie?

Moim zdaniem [ale to tylko i wylacznie moja opienia] takie cos sie zdarza.
Pamietam jak kupilam po raz pierwszy szampon Clairol Herbal Essences - byl
cudowny, ale po pewnym czasie przestal juz dzialac.. i musialam zmienic na
inny. Moze to jest tak samo jak z lekarstwami, ze nasz organizm uodparnia
sie na dzialanie tych produktow....

Sadia

1. Data: 2003-11-12 21:16:13

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-12 22:10:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sadia* skreślił te oto słowa:

> [...]
> cudowny, ale po pewnym czasie przestal juz dzialac.. i musialam zmienic na

No jak ja kupilam Clairole po tym jak wszedl na polski rynek, to i owszem
byl genialny, tyle ze wtedy jeszcze byl made in Wielka Brytania, a pozniej
juz nie. I zrezygnowalam z niego.
Zreszta czesto tak jest, ze potem zaczynaja cos produkowac w Polsce i
jakosc sie obniza gwaltownie.

Nie tylko z kosmetykami tak jest - taki sobie niewinny Masmix do pieczenia
na ten przyklad, dopoki byl sprzedawany ten produkowany w Holandii - cudo,
rzeczywiscie bez zapachu, geste, wydajne, nie dalo sie nic przypalic...
tylko zaczeli produkowac w Polsce - mozna zapomniec o zaletach...
Proszki do prania - ta sama marka w Polsce i w Niemczech, zupelnie inna
jakosc dzialania...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-12 21:58:11

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tylko zaczeli produkowac w Polsce - mozna zapomniec o zaletach...
> Proszki do prania - ta sama marka w Polsce i w Niemczech, zupelnie inna
> jakosc dzialania...

Do-kla-dnie!! Nasze rozlewnie chyba wiecej rozlewaja niz wlewaja :((((((((

Pozdrawia FunnyFrog : )

1. Data: 2003-11-13 07:25:33

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moim zdaniem [ale to tylko i wylacznie moja opienia] takie cos sie zdarza.

Z tego co wiem, to skóra/włosy karmione cały czas tym samym kosmetykiem
"rozleniwiają się". Każdy krem/szampon ma odrobinę inny skład i jeśli non
stop myjemy włosy tym samym środkiem, zaczyna im brakować innych składników,
których nie ma w tym szamponie, a mogą być w innym. Tak samo z kremami.
Od dawna już mam zawsze w domu 2 butelki szamponów np. ziołowy i z wyciągiem
z owoców, i po połowie butelki zmieniam. Z włosami nie mam żadnych
problemów, a po każdej zmianie widzę, że są ładniejsze.
Tak samo w kremami. Warto zmieniać co opakowanie. Nie radykalnie, mają być
podobne, ale nie te same.
To tyle co ja wiem. Jeżeli ktoś się nie zgadza, to uszanuję, bo specjalistką
też nie jestem.
Olik

1. Data: 2003-11-13 09:49:48

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila napisał/a w news:bou4e5$n9d$1@news.onet.pl:

> pytam z czystej ciekawości, kiedy dłuższy czas używam kremu,
> odzywki do włosów do paznokci moja cera, włosy, pazurki
> przyzwyczajają się i "specyfiki" przestają działać, tez to macie?

Archiwum.

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

jak.. .?
Prywatny Dermatolog w Szczecinie
Nadmierne włosy na klacie??????
[gdzie] w Warszawie czyszczenie twarzy??
farbowanie włosów - czy wyjdzie?