krolicze slepia

1. Data: 2003-11-13 16:22:10

Temat: krolicze slepia
Od: "nel" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, powiedzcie mi, prosze.. na czym dokladnie polega efekt kroliczych
oczu?

--
A.

1. Data: 2003-11-13 17:13:23

Temat: Re: krolicze slepia
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello nel,

Thursday, November 13, 2003, 5:22:10 PM, you wrote:

n> Kochani, powiedzcie mi, prosze.. na czym dokladnie polega efekt kroliczych
n> oczu?

Chyba na tym, że oczyska są czerwone ;)
Ale głowy nie dam :D

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-13 17:39:50

Od: "nel" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <e...@u...net.pl> wrote in message
> Hello nel,
> Thursday, November 13, 2003, 5:22:10 PM, you wrote:
> Chyba na tym, że oczyska są czerwone ;)
> Ale głowy nie dam :D

no popatrz... nie bylam pewna..;)
ale do rzeczy... ok, czerowne, ale bialka staja sie jakos szczegolnie
czerwone, czy moze wystarczy tylko powieki upaplac i to wszystko?

1. Data: 2003-11-13 17:48:21

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-13 18:39:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *nel* skreślił te oto słowa:

> no popatrz... nie bylam pewna..;)
> ale do rzeczy... ok, czerowne, ale bialka staja sie jakos szczegolnie
> czerwone, czy moze wystarczy tylko powieki upaplac i to wszystko?

Chodzi o przekrwione białka.
mMakijaz nie ma tu nic do rzeczy :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-13 17:49:58

Temat: Re[2]: krolicze slepia
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello nel,

Thursday, November 13, 2003, 6:39:50 PM, you wrote:

n> no popatrz... nie bylam pewna..;)
n> ale do rzeczy... ok, czerowne, ale bialka staja sie jakos szczegolnie
n> czerwone, czy moze wystarczy tylko powieki upaplac i to wszystko?

To raczej chodzi o oczy czerwone i zmęczone, np. po pijaństwie do
białego rana ;) Więc chyba powieki niewiele tu mają do rzeczy :)
Ale poczekaj, może się jakiś znawca problemu znajdzie :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-13 17:55:25

Temat: Re: Re[2]: krolicze slepia
Od: "nel" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> białego rana ;) Więc chyba powieki niewiele tu mają do rzeczy :)
> Ale poczekaj, może się jakiś znawca problemu znajdzie :)

aha, ok, wlasnie o to mi chodzilo.. ale jesli stosujemy cienie o odcieniach
zblizonym do czerwonego? moze taki efekt wystapic? slyszalam, ze to bardzo
prawdopodobne.

1. Data: 2003-11-13 18:00:13

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-13 18:55:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> zblizonym do czerwonego? moze taki efekt wystapic? slyszalam, ze to bardzo

Jak sobie wsadzisz cienie bezposrednio do oczu - czerwone oczy murowane ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-13 18:02:20

Temat: Re[4]: krolicze slepia
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello nel,

Thursday, November 13, 2003, 6:55:25 PM, you wrote:

n> aha, ok, wlasnie o to mi chodzilo.. ale jesli stosujemy cienie o odcieniach
n> zblizonym do czerwonego? moze taki efekt wystapic? slyszalam, ze to bardzo
n> prawdopodobne.

Nigdy nie stosuję cieni czerwonych ani fioletowych. Nie podobają mi
się te kolory na oczach, bo nieodmiennie wywołują u mnie skojarzenie z
kimś pobitym, poparzonym albo ciężko uczulonym ;)
Jednak nigdy nie nasunęły mi skojarzenia z króliczymi oczyma.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-13 18:03:20

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Lia,

Thursday, November 13, 2003, 7:00:13 PM, you wrote:

L> Jak sobie wsadzisz cienie bezposrednio do oczu - czerwone oczy murowane ;)

LOL
:D

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-13 18:39:11

Temat: Re: Re[4]: krolicze slepia
Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kimś pobitym, poparzonym albo ciężko uczulonym ;)
> Jednak nigdy nie nasunęły mi skojarzenia z króliczymi oczyma.

zalezy jaki odcien fioletu, generalnie kolory granatowe czy fioletowe
swietnie pasuja do brazowych oczu. I do zielonych tyz ;)
Skojarzylo mi sie apropos- fajnie pomalowali w ostatnim Idolu ta mala
(Monika Brodka, ale glowy nie dam), nie przypuszczalam ze zielone, dosc
jaskrawe cienie moga tak ciekawie wygladac. Ale to jak ma sie nascie lat, a
nie dziescia, hehe. ;)

Asiek

coś na blizny od strasznej ospy
przesuszona skóra a makijaż