przeszczep szpiku

1. Data: 2003-03-02 10:20:05

Temat: przeszczep szpiku
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
zdecydowałam sie na zostanie dawcą szpiku kostnego. Jeżeli ktoś z Was ma
jakieś doświadczenia z tym związane -napiszcie. Jak to jest po zabiegu?

yewka - Wroclaw

2. Data: 2003-03-03 11:36:16

Temat: Re: przeszczep szpiku
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

yewka wrote:
> zdecydowałam sie na zostanie dawcą szpiku kostnego. Jeżeli ktoś z Was
> ma jakieś doświadczenia z tym związane -napiszcie. Jak to jest po
> zabiegu?

A czy już jesteś wciągnięty do banku dawców szpiku, ja próbowałam tam się
dostać, ale badania w tym zakresie z tego co mi wiadomo są wstrzymane.
Możesz przyblizyć nieco jak to wygląda praktycznie, chodzi mi tu o samo
wciągnięcie na listę dawców.

Ania

3. Data: 2003-03-03 14:02:54

Od: "gab---a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania B-J napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>wciągnięcie na listę dawców.
>
>Ania
>
>We Wrocławiu należy się zgłosić do Dolnoślaskiego Centrum Transplantacji
Komorkowej ul. Grabiszyńska 105. Niestety nie znam telefonu aktualnego, ale
może podadzą na centrali Centrum Chorób Pluc (wcześniej obie placówki
tworzyły jeden szpital) tel. 33 49 400. Pacjenci są rejestrowani, po
zebranym wywiadzie wykonuje się im specjalistyczne badania i czekają.... Nie
słyszałam aby przyjmowanie dawców było wstrzymane. jedynie za niektóre
procedury płaci teraz kasa chorych a nie jak wcześniej ministrestwo.

4. Data: 2003-03-03 16:52:59

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj, dostałam ankietę do wypełnienia i po jej wysłaniu umówię sie z nimi
na termin badania. Wysyłałam zapytanie na adres r...@i...pan.wroc.pl
i odpowiedzieli mi na drugi dzień a 4 dni później przysłali ankietę i
papiery do podpisania. Czy Wiesz coś na temat jak to pobranie faktycznie
wygląda? U mnie mąż i córeka też chcą oddać jak będzie potrzeba :-)

yewka - Wroclaw

5. Data: 2003-03-04 09:01:57

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

yewka wrote:
> [...]
> później przysłali ankietę i papiery do podpisania. Czy Wiesz coś na
> temat jak to pobranie faktycznie wygląda?

Dzięki, znalazłam w Sieci:
http://www.fundacjauj.jaaz.pl/bylamdaw.html
Pobranie szpiku kostnego:
http://www.fundacjauj.jaaz.pl/infodla.html

Ania

Soczewki wewnątrzgałkowe?
Poprawa stanu zdrowia przed smiercią
Cholesterol
Proszę o jakiekolwiek info o tabletkach antykoncepcyjnych Novynette??
Poszukuje kontaku w calej polsce z chorymi...