przeżyłam głodówkę ;-)

51. Data: 2004-09-07 21:51:03

Temat: Re: przeżyłam głodówkę ;-)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka" <s...@m...com> wrote in message
news:chjtaj$ori$1@news.onet.pl...

> Zrzuciłam jakieś 7-8 kg. Nie jest to na pewno efekt odwodnienia, bo czasem
> wlewałam w siebie nawet do 3,5 litra płynów dziennie. Na pewno po części to
> efekt opróżnienia jelit, ale, tera,z kiedy powoli zaczynam jeść, waga nie
> poszła w górę, tylko nadal spada.
> Roztwór soli piłam co drugi dzień, dwa razy w ciągu 6 dni głodówki zrobiłam
> sobie lewatywę.

dziwie sie, ze ludzie sami sobie lubia wyrzadzac krzywde.
straciles nieco kg bo twoje miesnie w tym sercowy sluzyl
jako zrodlo energii.

iwon(k)a

52. Data: 2004-09-08 05:39:44

Od: "EL-IN" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja poproszę. Chętnie poczytam i moze zastosuje:)

53. Data: 2004-09-08 06:31:48

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Pliki można ściągnąć tutaj http://misiczka.com/rozne/glodowka.zip

--
pozdrawiam, misiczka

Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść
http://www.misiczka.com

54. Data: 2004-09-08 06:32:42

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości

> ja tez z ciekawosci poprosze na adres dorrita at op dot pl
> Tylko prosze o wysłanie w godzinach wieczorny!!! w zadnym wypadku w
> ciagu dnia i z gory dzieki

Pliki można ściągnąć tutaj http://misiczka.com/rozne/glodowka.zip

--
pozdrawiam, misiczka

Poczucie konieczno?ci dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległo?ci.
http://www.misiczka.com

55. Data: 2004-09-08 09:08:33

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:chkm62$i3i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A nie śmieszy Cię "Pizza optymalna", do której ciasto robi się z 50g
> smalcu, 1 jajka i 3 żółtek?

Karolina dodanie nazwy "optymalny" oznacza ze coś zostało w okreslony
sposób przyżądzone , oczywiście nie zawsze odpowiada to oryginałowi , ale
takie okreslenia ze smalec wegetetarianski czy kotlety schabowe , gulasz
itp. to samooszustwo ??czy tęsknota ??? ;)

Slawek

56. Data: 2004-09-08 09:24:45

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą slawek, spowodowaną tym faktem frustracją:

> itp. to samooszustwo ??czy tęsknota ??? ;)

Ani to, ani to. To zwykła informacja - porcja tłuszczu, która konsystencją
zbliżona jest do tradycyjnego smalcu, wykonana w oparciu o składniki
roślinne. Trudno to lepiej i lapidarniej określić niż smalec wegetariański.
Identycznie IMO jest z chlebem optymalnym, pizzą optymalną i co tam jeszcze
macie.

puchaty

57. Data: 2004-09-08 09:46:35

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...
> [...]
wegetariański.
> Identycznie IMO jest z chlebem optymalnym, pizzą optymalną i co tam

No a schabowe sojowe ??? to porcja soi konsystencją zblizona do kotleta ;)

Slawek

58. Data: 2004-09-08 10:41:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jeszcze
> >

> No a schabowe sojowe ??? to porcja soi konsystencją zblizona do kotleta ;)

aż sprawdziłem

na opakowaniu jest napisane kotlety sojowe a`la schabowy

a co to znaczy w takim razie "lekarz optymalny"?????

59. Data: 2004-09-08 10:41:43

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> No a schabowe sojowe ??? to porcja soi konsystencją zblizona do kotleta ;)

nie! to porcja soi z czesci schabowej

pozd
WiRAHA

60. Data: 2004-09-08 10:42:51

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):

> na opakowaniu jest napisane kotlety sojowe a`la schabowy

zgadza sie - teraz tak. kiedy bylo to u mnie w domu pare lat temu napis
byl jak byk - sojowe kotlety schabowe - teraz dodali a'la

pozd
WiRAHA

Tabele kalorii
margaryna 20%?????
[pyt] NŻT
Do znawców a nie fanatyków DO
jak pozbyć się tłuszczu w dolnej części brzucha