przycinanie róż

1. Data: 2008-08-24 17:35:36

Temat: przycinanie róż
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakiś czas temu poprzycinałam różom gałęzie ze satrymi pąkami, no i żeby bie
były takie wysokie, bo ledwo się trzymały kratki.
No i jedna, której nie przycinałam, ma teraz 'drugie' kwiaty, a przycinane
nic. Co przekombinowałam?

2. Data: 2008-08-25 07:16:46

Temat: Re: przycinanie róż
Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sie, 19:35, "yapann" <y...@o...pl> wrote:
> [...]
> były takie wysokie, bo ledwo się trzymały kratki.
> No i jedna, której nie przycinałam, ma teraz 'drugie' kwiaty, a przycinane

Chyba nic - ja zrobiłem tak samo i większość puściła nowe pąki.

Pzdr,

Szymon

3. Data: 2008-08-25 18:08:35

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymonias" <s...@s...pol.pl> napisał w wiadomości
> Chyba nic - ja zrobiłem tak samo i większość puściła nowe pąki.

buuu
a może to w skutek tego, że słabo przycięta po zimie (- zwykle przycinam
bardziej) ?

4. Data: 2008-08-25 18:59:30

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yapann napisał:
> [...]
> bie były takie wysokie, bo ledwo się trzymały kratki.
> No i jedna, której nie przycinałam, ma teraz 'drugie' kwiaty, a

Czy to jedna i ta sama odmiana ?
Bo nie wszystkie powtarzają kwitnienie.

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2008-08-26 17:37:02

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Czy to jedna i ta sama odmiana ?
> Bo nie wszystkie powtarzają kwitnienie.

tak
chociaż dziwne, bo dwa krzewy tej samej odmiany (kupione razem, posadzone
'razem',..) - a jeden jest duży i ma grubą łodygę - a drugi mały i
filigranowy. Czyżby chłop i dziewczynka?

6. Data: 2008-08-26 17:38:17

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> a jeden duży a drugi mały
dodam, że mają wieeele lat

7. Data: 2008-08-27 11:38:49

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-08-24 19:35:36 +0200, "yapann" <y...@o...pl> said:

> jakiś czas temu poprzycinałam różom gałęzie ze satrymi pąkami, no i
> żeby bie były takie wysokie, bo ledwo się trzymały kratki.
> No i jedna, której nie przycinałam, ma teraz 'drugie' kwiaty, a przycinane nic.
Może ma swoje tempo rozwoju...
A czy jest zdrowa? Żadnych chorób grzybowych? Mączniak, plamistość, rdza?
U mnie wśród róż, są dwie identyczne, ale rosnące 10m od siebie - i
tylko na jedną rzuciła się czarna plamistość. Zanim zareagowałem
opryskiem, połowa liści opadła. Jedna ta zdrowa kwitnie na bieżąco,
druga wylizuje się z przebytego grzyba, dopiero puscza nowe pąki.

--
DJ

8. Data: 2008-08-27 11:39:37

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-08-24 19:35:36 +0200, "yapann" <y...@o...pl> said:

> jakiś czas temu poprzycinałam różom gałęzie

aha - czy pędy smarujesz maścią po przycięciu?

--
DJ

9. Data: 2008-08-27 18:36:42

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> aha - czy pędy smarujesz maścią po przycięciu?

łoo ranyy a powinnam? co to za maść

10. Data: 2008-08-27 18:44:32

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g946rk$8rn$1@achot.icm.edu.pl yapann