Re: przyczyna i skutek

1. Data: 2010-01-09 15:43:59

Temat: Re: przyczyna i skutek
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nelius" <n...@o...pl>
news:hia4u8$gke$1@opal.futuro.pl...
> "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl>

> Tak, cos tu nie gra. Ale co?
> Jesli widzisz, ze rodzi sie dziecko, a przeciez jednak swiat istnieje i juz istnial
uprzednio, to
> jednak nie byl to swiat tego dziecka, lecz twoj.
> Nie mozna wiec z tego wnioskowac, ze swiat istnial przed twoim narodzeniem, bo
jesli cos nawet
> istnialo, to byly to swiaty innych ludzi.
> Moze wiec kazdy czlowiek stanowi wszechswiat, ktory rodzi sie wraz z czlowiekiem i
> [...]

Każdy człowiek stanowi wszechświat, który rodzi sie wraz z
czlowiekiem i wraz z nim odchodzi - przestaje istnieć.
To wszechświat memów, artefaktów, ideałów, demonów
wolny od ciężaru, energii, zapachów i kolorów.
Wszechświat - ułuda istniejąca w psychice.
Jedynie słuszna subiektywność o której nikt nic nie wie
oprócz osoby kąpiącej się w tym gąszczu czystej informacji. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)