Ok jeszcze trzy osoby i odejde...

1. Data: 2010-01-08 21:28:26

Temat: Ok jeszcze trzy osoby i odejde...
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> [...]
> Nawiedzonym gnojem, który plecie herezje.
> Galileusza po całych wiekach przeprosił dopiero JP2 za dyskredytację
> swojej instytucji.
> Jednak to wszystko to byli wartościowe Trolle, esencja największych
> wartości tego zasranego gatunku, do którego także ty się zaliczasz,
> podły gnoju.
> Jesteś odpadem ewolucji, w dodatku twoja podłość uwięziła cię w skórze
> osoby kontrowersyjnej, której podobnym robisz tylko krecią robotę.
> Spierdalaj stąd, jeśli to pomoże uwolnić tą grupę od ciebie, ponieważ co

Sender poddał mi pomysł.
Niech się zdeklaruja jeszcze trzy osoby do Endera i odejde na dobre -
ok.
Nie anonimy a tutejsi bywalcy jak Edi,madea, tren R , Aisza, Stalker
itede
Czas godzina.
Dziękuję.
___
Iza

2. Data: 2010-01-08 21:31:26

Temat: Re: Ok jeszcze trzy osoby i odejde...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):

> [...]
> ok.
> Nie anonimy a tutejsi bywalcy jak Edi,madea, tren R , Aisza, Stalker

Znowu odchodzisz, ktoś powinien prowadzimć statystykę twoich odejść;)

3. Data: 2010-01-08 21:48:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
z.googlegroups.com...

> [...]
> ok.
> Nie anonimy a tutejsi bywalcy jak Edi,madea, tren R , Aisza, Stalker

Niedobrze Izo.
Gdyby mnie 1000 osób powiedziało: odejdź
a ja uznałbym, że nie
To mój głos byłby ważniejszy.
Rozumiesz to? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

4. Data: 2010-01-08 21:51:10

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@z...googlegroups.com...

> Niedobrze Izo.
> Gdyby mnie 1000 os b powiedzia o: odejd
> a ja uzna bym, e nie
> To m j g os by by wa niejszy.
> Rozumiesz to? :)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~> <~
> mi o nik m dro ci i nie tylko :)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

ja już niemam glosu edi
----
iza

5. Data: 2010-01-08 21:53:54

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Iza" <f...@o...pl>
z.googlegroups.com...
[........]

> Niedobrze Izo.
> Gdyby mnie 1000 osób powiedziało: odejdź
> [...]

I tu się z Edkiem trza zgodzić ! Iza (każdy) sama musi sobie odpowiedzieć co
ma zrobić.

6. Data: 2010-01-08 21:55:06

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 22:53, "Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote:
> U ytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisa w wiadomo
cinews:hi8987$chs$1@inews.gazeta.pl...

qz.googlegroups.com...
> [........]

> I tu si z Edkiem trza zgodzi ! Iza (ka dy) sama musi sobie odpowiedzie co
> ma zrobi .

co czyli ty tez won? tak nie?

7. Data: 2010-01-08 21:58:37

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> On 8 Sty, 22:53, "Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote:

[........]

> co czyli ty tez won? tak nie?

Daj spokój, oczywiście, że nie. Faktycznie to nie wiem skąd się to wzięło i
gdzie zaczęło ?

8. Data: 2010-01-08 22:01:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> [...]
> ok.
> Nie anonimy a tutejsi bywalcy jak Edi,madea, tren R , Aisza, Stalker

Zostań!

Ewa

9. Data: 2010-01-08 22:10:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> [...]
> ok.
> Nie anonimy a tutejsi bywalcy jak Edi,madea, tren R , Aisza, Stalker

Ależ wielki bracie - co brat :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2010-01-08 22:11:01

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 23:01, Ender <e...@n...net> wrote:

a.googlegroups.com...

> haha, no przy takiej adoracji końmi jej stąd nikt nie wyciągnie :-))
> ENder

no masz jeszcze dwadziescia minut by sie podszyc pod
normalnych ludzi i mniestad wysiudac...dawaj
moze byc asheri,spiesz sie odetchniesz z ulga
bo wiesz ze robie to przez ciebie

sender robi se z nas jaja?
TROLL
OT antytrollowa pomoc
Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera