Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu

1. Data: 2010-01-08 16:49:57

Temat: Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Od: " babsztylet" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mysli mam zycice = rosline z rodziny traw o klosie dwurzedowym,
splaszczonym;
wystepuje w kilkunastu gatunkach w klimacie umiarkowanym,
zycica uprawiana jest jako cenny trawnik pastewny .
Czy w zwiazku z tym nadawalaby sie do murawy i czy to wplynie nie tyle
kojaco na moj nastroj ,
ale czy nie wyzwoli jakis pokladow wstretu ?

2. Data: 2010-01-08 16:53:20

Temat: Re: Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

babsztylet napisał(a):
> [...]
> kojaco na moj nastroj ,
> ale czy nie wyzwoli jakis pokladow wstretu ?

Będziesz miała orgazmy w autobusie;)

3. Data: 2010-01-08 16:55:34

Od: " uv0" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż tu mielibysmy poradzić!
Najlepiej zetknij się z tym.

4. Data: 2010-01-08 18:07:22

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

bardzo pozytywnie wplynie zapalenie trawy i zaprzestanie smecenia

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock
" babsztylet" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
> kojaco na moj nastroj ,
> ale czy nie wyzwoli jakis pokladow wstretu ?

Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
Tylko u nas żuras w dżezi technogłąbkach i stella plastik pólporno w teleturniejach, jest grzechem ;D