OT antytrollowa pomoc

1. Data: 2010-01-08 17:53:34

Temat: OT antytrollowa pomoc
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że ostatnimi czasy grupa zaowocowała dziwną aktywnością
trollowo-podszywkowo-dziecioneostradową, polecam krótki przewodnik
"antytrollowy", szczególnie ciekawa jest strona czwarta:

http://www.magazyninternet.pl/artykul/3717,1,zabawa_
w_detektywa.html

P.S. Przyjrzyjcie się uważnie kto jest "zamieszany" w trollowy przykład :-)

Stalker, oczywiście poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów, ale
pozwoli się zorientować w temacie...

2. Data: 2010-01-08 18:06:18

Temat: Re: OT antytrollowa pomoc
Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
> :-)
>
> Stalker, oczywiście poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów, ale

co ty sam sobie odpowiadasz?

czuje jakies problemy psychologiczne...

:P

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

3. Data: 2010-01-08 18:09:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Himera wymamrotał:

> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

w_detektywa.html

> co ty sam sobie odpowiadasz?
>
> czuje jakies problemy psychologiczne...

to oczywiste, wszyscy tutaj są mniej lub bardziej chorzy, ale akurat ta
tradycja "stalkerowania" ma tutaj jakąś swoją historię... :)

--

http://daath.x.pl/stop.jpg

4. Data: 2010-01-08 18:18:29

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl>

> [...]
>
> Stalker, oczywiście poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów, ale pozwoli się

cytat:
Analizujemy treść wysyłanych przez niego wiadomości. Istnieje
szansa, że w którejś z dyskusji napisał o kilka słów za dużo, co
pozwoli znaleźć jego powiązania, np. z miejscem pracy,
miastem, dzielnicą, organizacją czy klubem.
/cytat

"fpisójcie hociasz miasta" ;DDD

PS. Być może rolą podszywek nie jest trolling ale antytrolling,
a więc przeciwdziałanie degradacji i tak już umierającego Usenetu,
zwłaszcza grup mających w nazwie pl.sci*.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

5. Data: 2010-01-08 18:46:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> [...]
>
> P.S. Przyjrzyjcie się uważnie kto jest "zamieszany" w trollowy przykład :-)
>
> Stalker, oczywiście poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów, ale

Powiem szczerze, że zastanawiam się, czy to nie jest aby dobry moment,
żeby strzelić focha i trzasnąć drzwiami. Bo już mnie to trochę męczy...
Ale z drugiej strony - tak fajnie było. ;(

Ewa

6. Data: 2010-01-08 18:48:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> [...]
> żeby strzelić focha i trzasnąć drzwiami. Bo już mnie to trochę męczy...
> Ale z drugiej strony - tak fajnie było. ;(

to nie lepiej przenieść się gdzieś?
bez problemu można założyć nową grupę dyskusyjną.

--

Akcja przy stole.
Ja do skaczącej na krześle córki (7 lat): Czy ty potrafisz usiedzieć na

7. Data: 2010-01-08 18:53:03

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

w_detektywa.html

> No tak, ruski cap: <p...@w...pl>
> tam tłumaczą jak nie karmić gnoja,
> a tutaj ma wyżer u kolesi i koleżanek ;-)
> ENder

Wbrew tobie, Kenderze zostałem tu zaproszony. Podobnie jak i na inne
grupy - poza PSPolityka i SCP... Być może to ty jesteś tu trollem, ale ja
się nie zabawiam w ostracyzmy chamów.

8. Data: 2010-01-08 18:57:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]
> Ona: A czy ty potrafisz utrzymać 15 min w ręku kulę do kręgli?
> PS. Nie byliśmy na kręglach. To była absurdalana odpowiedź :)

Pewnie dobrze oceniła możliwości fizyczne...

9. Data: 2010-01-08 19:00:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 08-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

w_detektywa.html

> to nie lepiej przenieść się gdzieś?
> bez problemu można założyć nową grupę dyskusyjną.

desant.z.psp
I koniecznie z sci

Qra

10. Data: 2010-01-08 19:07:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> desant.z.psp
> I koniecznie z sci

Appm.czaty? Albo app.akceptacja ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...