Pamięci drogiego Marka Sendera

1. Data: 2010-01-08 16:45:32

Temat: Pamięci drogiego Marka Sendera
Od: Natalia <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był surowy i srogi. Był także sierotą,
ale miał wielkie serce i kochał nas wszystkich.
Marku, pozdrawiam Cię serdecznie i gdziekolwiek jesteś,
moje myśli zawsze będą z Tobą :-)
I nie martw się, żadna podszywka nigdy Ci tu nie dorówna.
--
Natalia

2. Data: 2010-01-11 17:14:03

Temat: Re: Pamięci drogiego Marka Sendera
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jan 2010 17:45:32 +0100, Natalia napisał(a):

> [...]
> moje myśli zawsze będą z Tobą :-)
> I nie martw się, żadna podszywka nigdy Ci tu nie dorówna.

No i co to miało być?
--

Ikselka.

3. Data: 2010-01-11 21:55:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> No i co to miało być?

Pimpek sobie list pochwalny zamówił. :)

michał

4. Data: 2010-01-11 22:15:57

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 22:55, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Pimpek sobie list pochwalny zam wi . :)
>
> --
> pozdrawiam
> micha

Nie mow, że Sender i ENder to ta sama osoba...bo sie wezmnę i
obwieszem jeszcze dzis ;)
Sender docenial moja grafomanie i wogle ;)
___
''Iza- z twarzy podobna zupelnie do nikogo"

5. Data: 2010-01-11 22:35:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Pimpek sobie list pochwalny zamówił. :)

Autotren ;)

(sorry, tren Rze:))

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

6. Data: 2010-01-11 22:42:35

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 23:28, Ender <e...@n...net> wrote:

> No tak, przecież ty wierzysz tylko w to,
> co ktoś ci powie.
> Jesteś doprawdy żenująca i wogóle ;-)
> Nie wiem jak sender,
> ale mnie już szkoda do ciebie słów.
> ENder

Ot i stalo sie.............a ja gupia myslalam ze mam
jakies minimalne szanse na wiecej lacinskich aforyzmow ;)
___
"Iza - z twarzy jestem podobna zupełnie do nikogo"

7. Data: 2010-01-11 23:02:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Aicha wymamrotał:

dobre, dobre - inspirujące!

--

sex, porn, erotyka.
będę w wyszukiwarkach się lepiej pozycjonował.

8. Data: 2010-01-12 05:10:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Autotren ;)
> (sorry, tren Rze:))

Onanizm mentalny. ;)

michał

9. Data: 2010-01-12 05:15:05

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza wrote:

> Nie mow, że Sender i ENder to ta sama osoba...bo sie wezmnę i
> obwieszem jeszcze dzis ;)
> Sender docenial moja grafomanie i wogle ;)
> ''Iza- z twarzy podobna zupelnie do nikogo"

Pimpek jeden z drugim. :)

michał

10. Data: 2010-01-12 07:27:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Onanizm mentalny. ;)

Też na auto- ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
Tylko u nas żuras w dżezi technogłąbkach i stella plastik pólporno w teleturniejach, jest grzechem ;D
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...