Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...

1. Data: 2010-01-08 03:56:51

Temat: Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 06:03, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> USA)
> dziedziczone z moim zmarłym ojcu, że chcą inwestować. Chciałbym
> poszukiwać
> za pomoc w otrzymaniu tych środków na konto lub konto
> że
> otworzyć się na ten temat w swoim kraju. W niektórych wad, jestem podjąć
> ty
> zbycie 20% dowolnej wysokości, prowizji i wysiłki, aby zapewnić
> Jeśli się zgodzisz, aby pomóc mi w tej transakcji. Jeśli chcesz
> więcej informacji
> proszę o kontakt bezpośrednio na mój prywatny adres: E-mail:

2'5 miliona dolców I 20 procent ciekawe,ale pewnie żart .

2. Data: 2010-01-08 04:04:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Aicha" <koulibal...yahoo.fr>
Do: <prawu...interia.pl>
Temat: Hello
Data: 7 stycznia 2010 10:47

Witaj,

[...]

I ten Bóg co błogosławi , nazwyczaj niewiarygodne.;)))

3. Data: 2010-01-08 07:31:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> 2'5 miliona dolców I 20 procent ciekawe,ale pewnie żart .

Nie żart, tylko słynny nigeryjski przekręt (419) w nowej odsłonie. Że też
jeszcze ktoś się na to nabiera...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

4. Data: 2010-01-08 08:29:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Nie żart, tylko słynny nigeryjski przekręt (419) w nowej odsłonie. Że też
> jeszcze ktoś się na to nabiera...
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Przecież wiedziałem, że to nie ty, a może jednak ty? Prywatne badanie IQ?
:-)))))

5. Data: 2010-01-08 12:12:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Nie żart, tylko słynny nigeryjski przekręt (419) w nowej odsłonie. Że też
> jeszcze ktoś się na to nabiera...
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

A wiesz pierwsze słyszę, a ciąg dalszy tego przekrętu jak wygląda?

6. Data: 2010-01-08 13:32:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> A wiesz pierwsze słyszę, a ciąg dalszy tego przekrętu jak wygląda?

A na przykład tak:
http://www.dorabiamdopensji.pl/przekret_nigeryjski.h
tm

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

7. Data: 2010-01-08 13:47:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> U�ytkownik "glob" napisa�:

> teďż˝
>
> A na przyk�ad tak:
> http://www.dorabiamdopensji.pl/przekret_nigeryjski.h
tm

> --
> Pozdrawiam - Aicha (p�ci niewiadomej;))

Jeśli nie wierzysz, że ktokolwiek byłby na tyle głupi, żeby wysłać
obcym ludziom do Nigerii kilka czy kilkanaście tysięcy dolarów to
radzę Ci przeczytaćten artykuł. Jest w nim mowa o kobiecie z Nowego
Sącza, która zapłaciła oszustom 250 000 zł! Aż brak mi słów.

No do dupeczka pojechała;))))))
Całe szczęście pozdrowienia były zbyt religijne, abym nie nabrał
podejrzeń;)

NI CHUJA !!!
miłość do siebie może zabić..
bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji
Re: do ruskiego capa
301 nagłowków!