NI CHUJA !!!

1. Data: 2010-01-08 02:48:46

Temat: NI CHUJA !!!
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za gmeranie w kompie.

2. Data: 2010-01-08 06:36:34

Temat: Prawusek opamiętaj się !!!
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hi66mr$oo1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Za gmeranie w kompie.

Ludzie drodzy, przecież ten gość to kompletny wariat, któremu warto pomóc
(albo chociaż ostro opierdolić). GD to nie jest piaskownica dla różnych
indywidułów, mogących na chwilę sobie zrobić dobrze jakimś idiotycznym
postem. Na GD (sci zwłaszcza) powinien być chociaż w minimalnym stopniu
klimat pracy, chęć rozwiązywania problemów. Tacy ludzie jak Prawusek powinni
się leczyć i jednocześnie zrozumieć, że zalew GD postami o wartości
mniejszej niż funt kłaków nie ukoi ich duszy.

Moja rada - idź do parku z kilkoma kromkami chleba i nakarm gołębie.

3. Data: 2010-01-08 07:50:49

Temat: Re: Prawusek opamiętaj się !!!
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-08 08:04, Ender pisze:

> [...]
> zaczął by ujadać, to innym nie dalibyście po prostu żyć.
> Co z tego, że macie prawo trzymać psa, a pies zwykle szczeka?
> Nie jesteście tu sami.
> Najsmutniejsze jest to, że taką sytuację podtrzymują tutaj ludzie,
> którzy potrafią i chcą czasem powiedzieć coś sensownego, tylko
> ugrzęźli gdzieś w układzikach wzajemnego poklepywania się po ramieniu.
> Jak każdy oleje tego ruskiego capa prawuska, w końcu tej pojeb sobie
> odpuści, a jak dalej będzie się go motywować do wpuszczania tego syfu,
> to będzie ciągłe kilkaset postów dziennie zwykłych głupot, bo nic się

Skąd się biorą tacy jak ty? Taka postawa to efekt przeczytania "Mein Kampf"?

4. Data: 2010-01-08 08:31:18

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> A jak człowiek zwróci uwagę takie qurze, vilar czy michalowi to jeszcze
> wychodzi na chuja

Ty nie wychodzisz, ty tak juz masz...

5. Data: 2010-01-08 08:47:37

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Gdyby chciało ci się użyć czasem mózgu nie tylko stawiania pytań,
> ale także do zastanowienia się nad nimi,
> to prawdopodobnie zgadłbyś, że z chęci zmian.
> Nie robiąc nic zmiany same raczej nie przyjdą,
> natomiast co zrobić, aby nastąpiły i to w dodatku oczekiwane,
> to w przypadku niektórych się dopiero okaże,
> w zaleznoći od stopnia ich zidiocenia i zchamienia ;-)
> ENder

O kurwa - zbawiciel !!
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2010-01-08 09:18:18

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-08 08:58, Ender pisze:

> [...]
> to w przypadku niektórych się dopiero okaże,
> w zaleznoći od stopnia ich zidiocenia i zchamienia ;-)

Używam mózgu, i widzę nazistę w pełnej krasie. Ciekawy byłem tylko skąd
to się u ciebie wzięło.

Moja rada nowatorze,- przed ustawianiem innych po kątach zadbajmy przede
wszystkim o swój wizerunek. Np. dla mnie czyjeś "zidiocenie czy
chamstwo" ma znaczenie marginalne. - Natomiast mój własny "image" jest
rzeczą nadrzędną.

7. Data: 2010-01-08 10:18:33

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Ludzie drodzy, przecież ten gość to kompletny wariat, któremu warto pomóc

Masz KF ?
To go użyj, a nie do mnie krzyczysz ...

;)

8. Data: 2010-01-08 10:21:29

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> odpuści, a jak dalej będzie się go motywować do wpuszczania tego syfu,
> to będzie ciągłe kilkaset postów dziennie zwykłych głupot, bo nic się już

Hmmm....
Mam pytanie.
Czego oczekujesz od tej grupy ?
Co Cię zmotywowało do tego, by się tu mocno wpiąć ?
Co byś chciał ?
Mówisz 'sensownego' ...
Jakiej _tematyki_, poza sensem samym w sobie, poszukujesz ?
O czym chciałbyś porozmawiać ?

9. Data: 2010-01-08 10:52:01

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Masz KF ?
> To go użyj, a nie do mnie krzyczysz ...
>
> ;)

Zważ jednak na nowych. Ci, którzy o psychologii chcieliby się dowiedzieć
więcej i podyskutować oraz ci, którzy mają problemy i wierzą, że tu znajdą
wsazówki jak je rozwiązać, widząc taki cyrk zwyczajnie odejdą raz na zawsze.
No bo jak zdołowana osoba ma się wywnętrzyć wariatom albo debilom ? Czy
student psychologii albo zwykła osoba, która ma oczy otwarte na drugiego
człowieka zechce o czymś tu podyskutować ? To przypomina portal
społecznościowy a nie GD z działu sci !

10. Data: 2010-01-08 11:14:45

Temat: Re: NI CHUJA !!!
Od: " babsztylet" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek <p...@i...pl> napisał(a):

> Za gmeranie w kompie.

germanie czy nie germanie nie przeklinamy prosze

miłość do siebie może zabić..
bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji
Re: do ruskiego capa
301 nagłowków!
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...