bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji

1. Data: 2010-01-07 23:15:25

Temat: bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Takie działa na przekór obrońcom praw dzieci wytoczyła Marjorie Gunnoe,
profesor psychologii na Calvin College w stanie Michigan. Na podstawie
badań 179 nastolatków stwierdziła ona, że bite dzieci mogą się
charakteryzować większą satysfakcją z życia i większymi sukcesami w nauce i
pozaszkolnych działaniach, niż te, na które opiekunowie nigdy nie podnieśli
ręki."

http://tr.im/JJOw

--

jeśli chcesz opuścić trening, opuść.

2. Data: 2010-01-07 23:22:25

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy tren R wymamrotał:

a tu już mamy większą próbę:

http://tr.im/JJQT

--

http://daath.x.pl/stop.jpg

3. Data: 2010-01-07 23:23:46

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
> charakteryzować większą satysfakcją z życia i większymi sukcesami w nauce
> pozaszkolnych działaniach, niż te, na które opiekunowie nigdy nie

Przez to "mogą" robi się z "dział" śrutówka.
zx

4. Data: 2010-01-07 23:53:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):
> "Takie dzia�a na przek�r obro�com praw dzieci wytoczy�a Marjorie Gunnoe,
> profesor psychologii na Calvin College w stanie Michigan. Na podstawie
> bada� 179 nastolatk�w stwierdzi�a ona, �e bite dzieci mog� si�
> charakteryzowa� wi�ksz� satysfakcj� z �ycia i wi�kszymi sukcesami w
nauce i
> pozaszkolnych dzia�aniach, ni� te, na kt�re opiekunowie nigdy nie podnie�li
> r�ki."
>
> http://tr.im/JJOw
>
> --
>
> je�li chcesz opu�ci� trening, opu��.
Tak, to gdyby wziąść jeszcze w tych badaniach poprawkę na Polskę, to
mamy= eutanazja to świetna rzecz, bo pozwala staruszkowi na godny
wybór śmierci i wprowadzamy eutanazję w polsce i co się dzieje= gdy
polacy to cwaniacy i skorumpowani maksymalnie= znikneli staruszkowie.
[ i brak przejmowania się o emerytury, za to kk szlag trafia, bo nikt
na tacę nie daje]
W polsce masz życie bardzo zbrutalizowane w porównaniu z zachodem,
nawet dzicz atakuje artystów tworzących kulturę i ty chcesz wprowadzić
tu .. można czasem dzieciaka klepnąć.... pogotowie opiekuńcze znowu
będzie pękało w szwach od ilości posiniaczonych dzieci. Zresztą w
polsce te prawa dziecka są non stop naruszane, albo niegzekwowane. My
najpierw musimy dość do tego jak dzieci nie bić, a nie przyzwalać w
Polskim przypadku na =katowanie. Zresztą uważam, że baba mogła dostać
w łapę od stronictw konserwatywnych, lub jest ideologicznie
zmiękczona. Tak jak z homo kk przekupuje naukowców aby twierdzili
wbrew normie i znajdują się tacy co na to idą, ale natychmiast są
wykluczani z grona psychologów. Lub też jest to typowe dla naukowców,
że gdy przeważa konserwatyzm społeczny, to potwierdzają badaniami dane
przeważające podejście, jak było w latach 50 z badaniami nad homo.
Społeczeństwo było konserwatywnie do homo nastawione i oni stwierdzali
to co masa uważała .
Czyli, że homo to zboczenie, dlatego nauka niestety bada dane rzeczy z
punktu własnego siedzenia, wypierając te wpływy i tak naprawdę te
wpływy dobitnie fałszują badania, za co oberwali po pyskach od
postmodernistów.

5. Data: 2010-01-08 06:08:31

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 00:53, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> punktu własnego siedzenia, wypierając te wpływy i tak naprawdę te
> wpływy dobitnie fałszują badania, za co oberwali po pyskach od

nie "wziąść " a wziąć

6. Data: 2010-01-08 06:42:33

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 00:15, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]
> pozaszkolnych działaniach, niż te, na które opiekunowie nigdy nie podnieśli

Swoich dzieci nie bilem.
Zadne nie dostalo nawet jednego klapsa ode mnie.
Nigdy nie uderzylem swojego psa.
Dzieci sa dobrze wychowane i wyksztalcone.
Pies jest posluszny, ufny i rozumny.
Wniosek jest taki, ze nie trzeba bic zeby dobrze wychowac.
Oczywiscie nalezy odpowiednio zbudowac swoje relacje z dzieckiem.
Milosc, szczerosc, i konsekwencja w postepowaniu, to podstawowe
elementy
majace wplyw na zdobycie autorytetu.
Na ogol jest tak ze im wyzsza pozycja spoleczna rodzica, czy opiekuna,
to tym latwiej jest o odpowiedni dystans i rzetelnosc w realizowaniu
zalozonych planow wychowawczych.
Sa jednak osobowosci, ktore posiadaja szczegolne predylekcje do
stosowania przemocy.
Idealni kandydaci na kapo!
Ludzie chwiejni psychicznie. Nie zajmujacy zadnej znaczacej pozycji w
spolecznstwie.
O fasadowej osobowosci. Sami chetnie podajacy sie roznym naciskom i
manipulacja.
Tacy co np. kiedys byli "towarzyszami", a teraz sa zarliwymi
katolikami.
Oni nie maja na ogol zadnej alternatywy dla swojej agresywnej
postawy,
bo brak im, i wiedzy i woli, by sie udoskonalic.
To i leja zony, dzieci, albo kogo sie da...
Zycie ich bije po d*pie, to chetnie sie odgrywaja na slabszych od
siebie.
Wczoraj obejrzalem film "Eksperyment" rez.Olivera Hirschbiegela,
ktorego scenariusz zostal oparty na niechlubnym eksperymencie nazwanym
"Stanford Prison Experiment".
Eksperyment przeprowadzany byl w Stanach w Paolo Alto w roku 1971.
I stad refleksja nad przyczynami agresji i okrucienstwa,
ktore czesto wpisane sa w ludzka osobowosc.

J-23 itede...

7. Data: 2010-01-08 10:20:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alkoholizm z kolei MOŻE pobudzać wyobraźnię i podnosić kreatywność.
Nie mówiąc już o narkotykach.
W ogóle wszelkie patologie to w sumie ZAJEBISTA sprawa.
Normalnie q*a Rewelka! ;)
Zajebista Q*a Rewelka.
Powaga. ;D

--
CB

> [...]

> charakteryzować większą satysfakcją z życia i większymi sukcesami w nauce
> pozaszkolnych działaniach, niż te, na które opiekunowie nigdy nie

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]

8. Data: 2010-01-08 10:38:37

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]

Sam gdy bylem maly dostalem pare klapsow, moze kilka razy
nawet tzw. lekkie lanie.
Czy dzisiaj odczuwam jakas traumy z tego powodu?
Zadnych.

Co nie znaczy ze nie mam jakis pretensji do rodziców, co to to nie :))
Tylko ze zupelnie nie dotyczy to klapsow, czy lania.

Dlatego naprawde dziwie sie kiedy sie robi afere o klapsy,
jakby to byl jakis niezmiernie znaczacy element wychowawczy.

Czy jest tu ktos kto dostawal klapsy
i ma z tego powodu jakakolwiek traume?

Pozdr,
Duch

9. Data: 2010-01-08 10:53:26

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> (...) Sami chetnie podajacy sie roznym naciskom i manipulacja. (...)

Prawidłowa forma liczby mnogiej celownika rzeczownika "manipulacja" to
"manipulacjom", a nie "manpulacją" ;)

10. Data: 2010-01-08 11:25:06

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 11:53, "Szczesiu" <s...@p...pl> wrote:
> [...]
j5g2000yqm.googlegroups.com...

> Prawidłowa forma liczby mnogiej celownika rzeczownika "manipulacja" to

No tak
...i jakąś manipulacją - i bedzie OK
ale masz racje piszemy "manipulacjom" w lm.
w kazdym razie nie "manpulacją" ;) jak napisales
sorki, ale tak mozna sie czepiac bez konca
hihihiii
http://dziendobrytvn.plejada.pl/24,11513,news,,1,wzi
ac_nie_wziasc,aktualnosci_detal.html

J-23 itede...