Tylko u nas żuras w dżezi technogłąbkach i stella plastik pólporno w teleturniejach, jest grzechem ;D

1. Data: 2010-01-08 10:02:13

Temat: Tylko u nas żuras w dżezi technogłąbkach i stella plastik pólporno w teleturniejach, jest grzechem ;D
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=UBfChPYZI38

___
iza ;D

2. Data: 2010-01-08 13:31:13

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 11:02, Iza <f...@o...pl> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=UBfChPYZI38
>
> ___
> iza ;D

rusza sie i chodzi, to "chiba" nie jest z plastiku

J-23 itede...

3. Data: 2010-01-08 13:50:24

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 14:31, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> rusza sie i chodzi, to "chiba" nie jest z plastiku
>
> J-23 itede...

Oj sorki chyba uraziłam niechcący Twój gust, ja odbiegam od tego
modelu więc krytykuję - oczywiste ;D
__
Iza

4. Data: 2010-01-08 13:59:53

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
h.googlegroups.com...

> rusza sie i chodzi, to "chiba" nie jest z plastiku

Cala nie, ale pod biustem pare kilo plastiku chyba ma... oraz tu i tam :D
pozdr,
Druch

5. Data: 2010-01-08 14:13:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):

> Oj sorki chyba uraziłam niechcący Twój gust, ja odbiegam od tego
> modelu więc krytykuję - oczywiste ;D
> __
> Iza

A ja myślałem że to ty, taka cytata blondyna, a co ty od niej chcesz ,
co z tego że pewne rzeczy ma sztuczne. Przecież tak jak z obrazami,
dopuki ludzie się niedowiedzą, że nieorginalny jest obraz, to wyją z
zachwytem, chociaż bez tej wiedzy miał dla nich obraz tą samą wysoką
wartość. Podobnie z diamentami, olśniewają dopuki nie wiemy, że są
nieprawdziwe, a przez wiele lat wyliśmy z zachwytu, co tak naprawdę
jest tylko efektem zachwytów zbiorowych a nie patrzenia na to co się
ma , gdy zawyją jak psy Pawłowa, że wspaniałe to wszyszczy wyją, jak
zawyją że podróba i przestaną wyć to wszyscy przestają wyć, a obraz
przecież niczym nie różni się od orginału.
To może jak zbiorowo zawyjamy, że kobieta jest wspaniała, a ty lubisz
zbiorowość to będziesz cyce rozciągała tak jak ona, chcesz?

6. Data: 2010-01-08 14:17:44

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 15:13, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> zbiorowość to będziesz cyce rozciągała tak jak ona, chcesz?- Ukryj cytowany tekst -

hrum...hrum..,.kwi...kłi..hrum...wrrrr ;)
___
Izazawanaswinią ;)

7. Data: 2010-01-08 14:23:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):

> hrum...hrum..,.kwi...kłi..hrum...wrrrr ;)
> ___
> Izazawanaswinią ;)

Wiesz dlaczego ona taka jest, bo żyje w środowisku, które takimi ponad
-kobietami się zachwyca. Kobieta obecna jest bardziej kobietą, razem
nawzajem stwarzacie się w tym nadmiarze, wystarczy tą kobietę umieścić
w innym środowisku i ona przeklnie swój obecny wygląd i wyrobi sobie
taki jaki zachwyca się nowe środowisko= myślisz że jesteś inna?

8. Data: 2010-01-08 14:36:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):

> hrum...hrum..,.kwi...kłi..hrum...wrrrr ;)
> ___
> Izazawanaswinią ;)

A poza tym przestań chrumkać, bo znajdziesz naśladowców, być może gdy
dotykasz się podczas rozmowy w częściach intymnych , niektórze ciebie
naśladują=badania=;)))

http://charaktery.eu/artykuly/Codziennosc/633/K%40me
leon-w-sieci/

K@meleon w sieci
Niełatwo jest przybrać w Internecie zupełnie inną tożsamość.
Przenosimy bowiem do sieci taki sposób zachowania, jaki stosujemy w
bezpośrednich kontaktach z ludźmi, na przykład nieświadomą strategię
naśladowania innych osób.

9. Data: 2010-01-08 14:44:35

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 15:36, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> Przenosimy bowiem do sieci taki sposób zachowania, jaki stosujemy w
> bezpośrednich kontaktach z ludźmi, na przykład nieświadomą strategię

hru,,,kłi....wrrr....hrummm..kwi - co znaczy
przeproś świnio za świenie to pogadamy ;)
ale ja wiem że nie przeprosisz bo...tak
___
izazwanaswinia
''Lukasek...ale ty do swojej brami gola to byś nie szczelił..co
nie?''...cyt z neonówki

10. Data: 2010-01-08 15:02:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):

> [...]
> ___
> izazwanaswinia
> ''Lukasek...ale ty do swojej brami gola to byś nie szczelił..co

Ach foch, czyli nie chcesz gadać.

Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
NI CHUJA !!!
miłość do siebie może zabić..
bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji
Re: do ruskiego capa