Edwardzie Robaku

1. Data: 2010-01-08 14:32:05

Temat: Edwardzie Robaku
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

czy Ty występujesz tu jeszcze pod innymi nickami niż "Robakks"?

--

jesli nie chcesz opuszczać treningu, opuść.

2. Data: 2010-01-08 15:26:57

Temat: Re: Edwardzie Robaku
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy>

> czy Ty występujesz tu jeszcze pod innymi nickami niż "Robakks"?

hehe
POnieważ od GRudnia 2009 ROku ZApanowała
MOda na POdszywanie
to i ja POdszywam się pod INne NIcki
. . .
Ciekawostką jest, że także pode mnie ktoś się podszywa
co dodaje sprawie smaczku. :D
pozdrawiam,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2010-01-08 15:41:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Robakks wymamrotał:

> [...]
> MOda na POdszywanie
> to i ja POdszywam się pod INne NIcki

> Ciekawostką jest, że także pode mnie ktoś się podszywa

tak, takiego smaczku, który jest na końcu palca, jak go wsadzisz w tyłek.

--

Wszystko się już dawno gdzieś wydarzyło,nowe wciąż wraca raz po raz.
Nie łudź się że gdzieś tam czegoś nie było,wszystko już prawie widział

4. Data: 2010-01-08 15:50:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tren R napisał:
> A był to 08-styczeń-10, gdy Robakks wymamrotał:

> tak, takiego smaczku, który jest na końcu palca, jak go wsadzisz w tyłek.

ale skad miodzik w jego tylku?

--
bla

5. Data: 2010-01-08 15:56:46

Od: "Edward Robak" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> tak, takiego smaczku, który jest na końcu palca, jak go wsadzisz
> w tyłek.

f czyj tyłek?

--
"byłem dzisiaj z misią w sklepie i kupiłem jej lizaka"

6. Data: 2010-01-08 16:02:28

Temat: Re: Kącik konesera ;-)
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ender napisał:

> [...]

znasz to z autopsji? :)))

--

bla

7. Data: 2010-01-08 16:11:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ender napisał:

> Koneserów?
> No pewnie, przecież mam opinie koneserów przed oczami, idioto.

nudny jestes jak ten palec w twojej dupie :)

--
bla

8. Data: 2010-01-08 16:34:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ender napisał:

> Miodzik ci się już znudził?
> To trzeba było tyle nie żreć, świnio.
> Nie ma to jak dyskusja na poziomie, co nie? ;-)

miodzik jest zdrowy, ale siegnij do sloiczka

--
bla

9. Data: 2010-01-09 00:02:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "tren R" <t...@n...sieciowy>

> hehe
> POnieważ od GRudnia 2009 ROku ZApanowała

na pewno podszywałeś się zatem pod nicki:

tren R, XL

czy jeszcze pod jakieś?

--

jesli nie chcesz opuszczać treningu, opuść.

10. Data: 2010-01-09 00:35:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 09-styczeń-10, gdy tren R wymamrotał:

> A był to 08-styczeń-10, gdy Robakks wymamrotał:

> na pewno podszywałeś się zatem pod nicki:
>
> tren R, XL
>
> czy jeszcze pod jakieś?

podpowiem, bo wciąż znajduję - aszheri, oxana, medea, aicha, paulinka, Mój
Pan, lajkonix.

coś przeoczyłem?

tak reasumując całe to zamieszanie - wychodzi na to, że jest dwóch kolegów
uprzykrzających życie psp i podszywających się pod różne nicki. moim
zdaniem działają niezależnie, stąd taki burdel :)

jeden to już na 100% stary znajomy - robak, co już jest niejaką recydywą,
jeśli ktoś pamięta stare "dobre" czasy.

drugi to pimpek. podpisujący się najpierw jako sender, potem ender, w
międzyczasie gdzieś tam jako Tony Hawk czy Jurek, podszywający się pod
różne nicki, a pod mój chyba najczęściej.

kolejność zdarzeń w skrócie:

1. na początku był sobie sender - do 29.12 występują posty opatrzone tym
nickiem - z zagramanicznych proxy i thunderbirda
2. ale ale - dwa ostatnie posty z nickiem sender, z 29.12 i 8.01 są już z
IP robaksa
3. 27.12 pojawia się ender i również nadaje z zagramanicznych proxy oraz
thunderbirda

masakra

--

http://daath.x.pl/stop.jpg

Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
Tylko u nas żuras w dżezi technogłąbkach i stella plastik pólporno w teleturniejach, jest grzechem ;D
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...
NI CHUJA !!!
miłość do siebie może zabić..