OT antytrollowa pomoc

11. Data: 2010-01-08 19:18:55

Temat: Re: OT antytrollowa pomoc
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to oczywiste, wszyscy tutaj są mniej lub bardziej chorzy, ale akurat ta
> tradycja "stalkerowania" ma tutaj jakąś swoją historię... :)

Chętnie przypisałbym sobie tę tradycję, ale tak naprawdę jest to
tradycja "qrowania" :-) Ja ją tylko zaadoptowałem...

Stalker

12. Data: 2010-01-08 19:20:50

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Jako, że ostatnimi czasy grupa zaowocowała dziwną aktywnością
> trollowo-podszywkowo-dziecioneostradową, polecam krótki przewodnik
> "antytrollowy", szczególnie ciekawa jest strona czwarta:
>
> http://www.magazyninternet.pl/artykul/3717,1,zabawa_
w_detektywa.html

> P.S. Przyjrzyjcie się uważnie kto jest "zamieszany" w trollowy przykład :-)
>
> Stalker, oczywiście poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów, ale
> pozwoli się zorientować w temacie...

I dlatego ja sobie robię odwyk od p.s.p.
Pozdrawiam i do miłego!

--

Paulinka

13. Data: 2010-01-08 19:21:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Stalker wymamrotał:

> Chętnie przypisałbym sobie tę tradycję, ale tak naprawdę jest to
> tradycja "qrowania" :-) Ja ją tylko zaadoptowałem...

to właśnie chciałem ująć słowami "ma swoją historię" :)

--

sygnaturka tymczasowa

14. Data: 2010-01-08 19:35:03

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :-)
>
> Stalker, oczywiście poradnik nie rozwiąże wszystkich problemów, ale

Na zawodowego trolla, takiego co mu się chce i się zna bata nie ma. To
wymaga trochę czasu a co za tym stoi i pracy ale każdy post (chociaż ja na
ten przykład mam stałe ajpi) da się wysłać z innego majla i IP. Albo
moderacja albo skomplikowana rejestracja userów (coś jak Allegro).

15. Data: 2010-01-08 19:41:34

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Nagash wymamrotał:

> [...]
> ten przykład mam stałe ajpi) da się wysłać z innego majla i IP. Albo
> moderacja albo skomplikowana rejestracja userów (coś jak Allegro).

bez przesady.
kwestia odpowiedniego czytnika i odpowiedniego filtra.

--

Kupiłem żonie pamiątkę z Krakowa. Spinkę do włosów.
Zapomniałem tylko, że jakiś czas temu obcięła się na krótko.

16. Data: 2010-01-08 19:43:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nagash pisze:

> [...]
> na ten przykład mam stałe ajpi) da się wysłać z innego majla i IP. Albo
> moderacja albo skomplikowana rejestracja userów (coś jak Allegro).

To kwestia proporcji :-) Jak myslisz, ilu zawodowych trolli tu pisze? A
ile jest dzieci neostrady, tudzież podszywek, itp. wynalazków?

Stalker, w większości wypadków wystarczy wiedzieć who is who i zignorować

17. Data: 2010-01-08 19:46:13

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 08-styczeń-10, gdy Nagash wymamrotał:

[......]
> bez przesady.
> kwestia odpowiedniego czytnika i odpowiedniego filtra.

Może jest coś czego nie wiem ale przy zmianie nicka, majla i IP trudno
będzie filtrować delikwenta.

18. Data: 2010-01-08 19:59:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> ten przykład mam stałe ajpi) da się wysłać z innego majla i IP. Albo
> moderacja albo skomplikowana rejestracja userów (coś jak Allegro).

Jesteś włascicielem tej grupy?
Uczepiło się GWno okrętu...

19. Data: 2010-01-08 19:59:58

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

[......]
> To kwestia proporcji :-) Jak myslisz, ilu zawodowych trolli tu pisze? A
> ile jest dzieci neostrady, tudzież podszywek, itp. wynalazków?
>
> Stalker, w większości wypadków wystarczy wiedzieć who is who i zignorować

Zgadzam się.
Oby było ich zawsze zero.

20. Data: 2010-01-08 20:01:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> [......]
>
> Może jest coś czego nie wiem ale przy zmianie nicka, majla i IP trudno

to IP jednak się tak bardzo nie zmienia :)
tego pimpka co tutaj bruździ w wielu odmianach jestem w stanie wyfiltrować
40tude. owszem, wymagało trochę nauki, ale teraz bym tego czytnika nie
zamienił na thunderbirda :)

--

jeśli chcesz opuścić trening, opuść.

Nie mysle o zyciu po zyciu, ani wspolzyciu
Pamięci drogiego Marka Sendera
trans formacja mentalności narodowej
Edwardzie Robaku
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...