przygotowanie pedagogiczne

1. Data: 2003-05-10 11:58:28

Temat: przygotowanie pedagogiczne
Od: "mrufa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej, witam wszystkich!
Nowa jestem i nie wiem czy to już było - jak na różnych uczelniach wygląda
sprawa kwalifikacji pedagogicznych po ukończeniu kierunku psychologia?
Kończycie z tytułem magistra psychologii i wpisanym na dyplomie określeniem
"z przygotowaniem pedagogicznym" czy coś w tym stylu?
Napiszcie błagam bo to dla mnie gardłowa sprawa.
mrufa

1. Data: 2003-05-10 13:20:17

Temat: Re: przygotowanie pedagogiczne
Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-10 użytkownik mrufa napisał :

> [...]
> dyplomie określeniem "z przygotowaniem pedagogicznym" czy coś w tym
> stylu? Napiszcie błagam bo to dla mnie gardłowa sprawa.

Nie dostaje sie zaswiadczenie podpisane przez dziekana czy rektra
poswiadczajace te 270 godzin psychologii+pedagogiki+metodyka.
Ahe u nas(US) taka mozliwosc w praktyce dana jest wychowawczej
klinicznej i sadowej.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-10 13:40:54

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrufa <m...@p...com> napisał(a):

> [...]
> "z przygotowaniem pedagogicznym" czy coś w tym stylu?
> Napiszcie błagam bo to dla mnie gardłowa sprawa.

Strasze zamieszanie z tym ostatnio. Kiedyś każdy kto kończył psychologię miał
uprawnienia pedagogiczne. Taraz trzeba je dodatkowo robić. Są to roczne
studia podyplomowe, które kosztują bodajże 5000 za rok. Pierwszy semest nie
trzeba chodzić, bo przepisują oceny, ale i tak trzeba zapłacić.
W trakcie studiów psychologicznych zrobili ostanio możliwość chodzenia na
fakultet, który niby ma dać te uprawnienia bez kończenia dodatkowych studiów.
W praktyce wygląda tak, że w chwili obecnej psycholodzy pracują jeszcze w
oświacie mimo że nie mają tych kursów. Także to jeszcze taka przejścowa
sprawa i może się cosik zmienić.

1. Data: 2003-05-10 15:11:05

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-10 użytkownik zielsko napisał :

> [...]
> poswiadczajace te 270 godzin psychologii+pedagogiki+metodyka.
> Ahe u nas(US) taka mozliwosc w praktyce dana jest wychowawczej

Wlasnie zapomnialem ze mozliwe jest to tylko po ukonczeniu fakultetu
pedagogika no i obligatoryjnych zajec z metodyki bo psychologie nam
awansem zaliczaja.
tak nam powiedzial kierownik ds dydaktycznych.
zielsko

1. Data: 2003-05-10 19:50:57

Od: "mrufa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> awansem zaliczaja.
> tak nam powiedzial kierownik ds dydaktycznych.

Tego się obawiałam :(
jak ja kończyłam UŁ kilka lat temu jeszcze na to nie wpadli, więc jestem
pracownik nie do końca wykwalifikowany. Jak to kurde jest, że kończy się
studia z psychologii i na stanowisko psychologa nie ma się kwalifikacji? Za
rok wymyślą obowiązkowe 120 godz. szkolenie z informatyki albo kurs
szydełkowania ;)
Dzięki za odpowiedź, idę się pomodlić coby mnie z pracy nie wywalili.
mrufa

1. Data: 2003-05-10 19:57:59

Od: "mrufa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
> [...]
> W praktyce wygląda tak, że w chwili obecnej psycholodzy pracują jeszcze w
> oświacie mimo że nie mają tych kursów. Także to jeszcze taka przejścowa

Będą dymy w tym roku bo w oświacie psycholodzy zechcą dostać kolejny stopień
awansu. Jeśli ktoś, jak ja, się zagapił i nie zadbał o przyg. ped. to się
przykro rozczaruje :((
Może by tak jakiś pozew zbiorowy, strajk głodowy...ech, trzeba będzie
zapłacić te 5000 podatku od dziwacznych rozporządzeń.
Pozdrowienia z dołka
mrufa

1. Data: 2003-05-10 20:12:42

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrufa <m...@p...com> napisał(a):

> Pozdrowienia z dołka

Szkoda życia mrufa na siedzenie w dołku :) Naprawdę :) Ten zamęt który jest,
w chwili obecnej działa na Twoją korzyść. Mam sporo znajomych, którzy
kończyli w czerwcu studia i pracują w oświacie. Nikt się nie pytał o
uprawnienia pedagogiczne. Poczekaj spokojnie na rozwój wypadków. Tym bardziej
że pracujesz już parę lat w oświacie, więc masz już doświadczenie. A tacy
ludzie są właśnie potrzebni.

Pozdrawiam...

Prowadzenie prezentacji we dwie osoby
prawdziwy holizm - holizm chrześcijański a holizm new
jutro ide na impreze
kompleksy
dziwne obiekty