kompleksy

1. Data: 2003-05-09 20:01:25

Temat: kompleksy
Od: "tulipan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak można pomóc komuś pozbyć się kompleksu. Coś związanego z wyglądem, w
sumie niewielka rzecz, ale to że na jej punkcie jest kompleks ogranicza tę
osobę. Prosze o jakieś wskazówki, bo to jak próbuje pomóc do tej pory nie
bardzo skutkuje.

1. Data: 2003-05-09 20:19:27

Temat: Re: kompleksy
Od: "Kacper Cieśla \(COMBOY\)" <c...@...to.skasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tulipan" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| osobę. Prosze o jakieś wskazówki, bo to jak próbuje pomóc do tej pory nie

"Ale z tym brzydko wyglądasz, o w morde jeża, jak ty wogóle zdobywasz się na
odwagę wyjść z domu z takim czymś ? Nie, ja bym się nie ośmielił. Wszyscy
się z Ciebie nabijają. Zobacz na ludzi na ulicy, wszyscy na to patrzą ! Zrób
coś z tym ! To jest okropne ! Bleeeeee"

No ja bym na takie coś odpowiedział kontrakatakiem, ale bywają różne
osobowości, jak w pierwszej klasie LO zażartowałem z koleżanki że ma kszywy
nos i jedno oko większe (po prostu żart nie mający nic wspólnego z
rzeczywistością, w czasie rozmowy, właśnie coś takiego jak na górze :P) to
od dwóch lat jest o tym święcie przekonana :) Ewentualnie możesz go/ją
jeszcze pokrzepić - pomyśl ! Byłeś jednym z tysięcy ! To TY byłeś najszybszy
! Jeden na milion ! Ciesz się ;)

--
Pozdrawiam - COMBOY;
WWW: http://www.programuj.com;

dziwne obiekty
Why do we love bad boys ?:))
NTG/OT/TECHNICZE(?) hehe... sms ;D
obecność w życiu publicznym charyzmatycznych przywódców...
fobia przed publicznym przemawianiem