przyjmuję kondolencje

1. Data: 2001-07-13 17:36:08

Temat: przyjmuję kondolencje
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieutulony w żalu zawiadamiam , że straciłem CAŁE archiwum
ok. 2000 przepisów i 9 miesięcy pracy. W bliżej nie określonych
okolicznościach padł nam dysk i poszło wszystko
przepisy(moje) i animacje ok 3GB mojej połowicy.
Pomożecie odtworzyć?? :-(((((
pozdr. smutny Alex

1. Data: 2001-07-13 17:47:46

Temat: Re: przyjmuję kondolencje
Od: "*piotr'ek*" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nieutulony w żalu zawiadamiam , że straciłem CAŁE archiwum
> ok. 2000 przepisów i 9 miesięcy pracy. W bliżej nie określonych
> okolicznościach padł nam dysk i poszło wszystko
> przepisy(moje) i animacje ok 3GB mojej połowicy.

Jaki się robi coś profesjonalnego należy pamiętać o kopii!!!!!! Właśnie się
nauczyłeś!

*p*

1. Data: 2001-07-13 17:50:37

Od: "TomecK" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okolicznościach padł nam dysk i poszło wszystko
> przepisy(moje) i animacje ok 3GB mojej połowicy.

jak nie ruszales dysku po 'padnieciu' to da sie jeszcze odtworzyc
/przynajmniej czesciowo/. musisz znalezc odpowiedniego fachowca! jak jestes
z lodzi lub okolic to daj znac na priva
pzdr
t!

1. Data: 2001-07-13 18:09:13

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okolicznościach padł nam dysk i poszło wszystko
> przepisy(moje) i animacje ok 3GB mojej połowicy.

Oj to szczerze wspolczuje :((
I z tego co pamietam to nie jestes z Warszawy. Gdybys jednak byl w Warszawie
przypadkiem to daj znac - kiedys moj ojciec i moj maz wozili dyski do
faceta, ktory im cos tam byl w stanie odtworzyc, choc nie wszystko .

Powodzenia,

Pozdrawiam,

Marta MJ

1. Data: 2001-07-13 20:03:38

Temat: Re: przyjmuj? kondolencje
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Puck, w zasadzie bliskie okolice ?odzi (tzn. poni?ej 500 km :))
>
>sadyl

a , na odleglosci takie dajmy na to amerykanskie, to wo ogole po
sasiedzku... Mowie prawde, Magdo?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-13 20:09:36

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomecK wrote:

> z lodzi lub okolic

Puck, w zasadzie bliskie okolice Łodzi (tzn. poniżej 500 km :))

sadyl

1. Data: 2001-07-13 21:42:28

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okolicznościach padł nam dysk i poszło wszystko
> przepisy(moje) i animacje ok 3GB mojej połowicy.

Jak poszła elektronika, a nośnik jest w porządku, to masz szanse
odzyskać. Mnie kiedyś spalił się dysk. Przez miesiąc był w różnych
serwisach w Polsce i w Niemczech (Seagate). Wrócił do mnie z nową
elektroniką, a dane były poza paroma bad sectorami w porządku.

Co do artykułów z grupy, to mam archiwum chyba od stycznia w OE,
może trochę więcej w Hamsterze.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2001-07-13 21:43:32

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a , na odleglosci takie dajmy na to amerykanskie, to wo ogole po
> sasiedzku... Mowie prawde, Magdo?

nie Magda, ale się ftronce: ludszie są tu w zasadzie z całego świata a
my się kucimy o gupie pare kilomietrów :)

już AE

1. Data: 2001-07-13 21:55:31

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> wrote:
> Pomożecie odtworzyć?? :-(((((
Pomożemy. Przysłać moje? Uprzedzam, że w formacie zwykłego uniksowego
mailboxa, w ogóle nie sortowane ani nie formatowane. Za to treść
właściwa :-)

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

1. Data: 2001-07-15 00:47:53

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a , na odleglosci takie dajmy na to amerykanskie, to wo ogole po
> sasiedzku... Mowie prawde, Magdo?
Krysiu, jak mieszkalam w Wyoming, to nic mi bylo jechac po zakupy
ubraniowe do Idaho Falls, 90 mil czyli 144 km. Do Salt Lake City
jezdzilismy do teatru i opery, owsze, z noclegiem na miejscu, ale w
zasadzie na jeden dzien - 250 mil - 400 km.

Tu w Santa Barbara troche sie zmniejszylo, ale LA jest o 90 mil, a San
Francisco o 350 i tez jezdzimy na weekend.
Glupota, ale drogi sa fantastyczne - wzdluz oceanu, ciagle widoki, gory,
pola, winnice - ach ta Kalifornia!
Magdalena Bassett

jak sie maja pomidory do brokulow?
Re: kombiwar raz jeszcze