przymus dobrej zabawy

11. Data: 2003-06-25 09:06:41

Temat: Re: przymus dobrej zabawy
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Jun 2003 10:21:17 +0200 I had a dream that kolorowa <v...@i...pl>
wrote:
>Świetnie:) Śmy "wiły wianki i rzucały je do falującej wody, wiły wianki i
>rzucały je do wody":)))
>I obgadywałyśmy facetów, teoretyzowałyśmy na temat przesądów związanych z
>monogamią i odprawiałyśmy takie tam babskie czary;))

To poszłaś na imprezę czy sabat? Bo się powoli gubię :)

12. Data: 2003-06-25 09:12:30

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

| To poszłaś na imprezę czy sabat? Bo się powoli gubię :)

Dwa w jednym. Przyjemne z pożytecznym:))
--
Małgosia

Adopcja dzieci przez pary homoseksualne
Dlaczego żona unika seksu ?
polecam wczasy("półkolonie") dla dzieci w Rabce
Obrzydzenie
Migrena