przyrost masy a rzucenie palenia

21. Data: 2009-01-28 22:20:55

Temat: Re: przyrost masy a rzucenie palenia
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Dryjanski wrote:

> ...trucht też bym na razie odradzał, zwłaszcza przy tej wadze. Lepszy
> będzie tzw. power walking, czyli energiczny chód. Efektywność kaloryczna
> zbliżona, a ryzyko kontuzji wielokrotnie mniejsze. Można też dodać do tego
> kijki, i będzie nordic walking - bardzo przyjemna dyscyplina. :)

nie licząc tego, że głupio wygląda, faktycznie jest niezłe - ruch rękoma z
tymi kijami "wymusza" z tego co wiem wyższe tętno, niż podczas normalnego
chodu.

Ale zwykłe, szybkie chodzenie jest po prostu idealne - zwłaszcza w lesie, na
łonie natury. Nie licząc spalenia tłuszczu, będzie to niesamowita
dawka "pozytywnej energii" po kontakcie z przyrodą. Kurcze, na mnie nic tak
nie działa, jak spacer w lesie równo ze wschodem słońca.

22. Data: 2009-01-29 17:53:06

Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak
> nie działa, jak spacer w lesie równo ze wschodem słońca.

O tej porze roku też?
Jakoś nic pozytywnego nie mogę znaleźć w lesie o wschodzie słońca.A już na
pewno nie codziennie.

23. Data: 2009-01-29 19:18:48

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj wrote:

> O tej porze roku też?
> Jakoś nic pozytywnego nie mogę znaleźć w lesie o wschodzie słońca.A już na
> pewno nie codziennie.

o tej porze roku też, jak najbardziej. No ale nie każdy jest tak samo
wrażliwy na piękno natury :D

24. Data: 2009-02-01 12:35:42

Od: "Hektor" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał

> no, problem w tym, że wtedy nie spalają się tłuszcze (a raczej nie tylko),
> ale glikogen, co daje zerowy efekt odchudzający, a czasem nawet odwrotny
> od
> zamierzonego. Doczytaj, potem dawaj rady.

To wszystko wiem. Jesli udzielasz komus rad, to postaraj sie byc precyzyjny,
bo wychodzi, ze "jestes za, a nawet przeciw".

ZK

25. Data: 2009-02-01 13:19:20

Od: "Hektor" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> napisał

> Hm... Niestety to co piszesz jest zasadniczo sprzeczne ze znanymi mi
> zaleceniami... Po pierwsze, trenowanie na czczo to marny pomysł, bo
> powoduje spalanie białek. Podobnie rzecz się ma z ograniczaniem
> węglowodanów: owszem tak, ale nie w okresie przed- i potreningowym.
> Istnieje sporo literatury na ten temat, można poczytać.

Nie wiem jakie znasz zalecenia (mam nadzieje, ze nie masz na mysli kolorowe
pisma kobiece), ale wysilek aerobowy na czczo jest znanym, bezpiecznym i
skutecznym sposobem na spalenie tkanki tluszczowej. Spalanie bialek
rzeczywiscie mialoby miejsce, ale podczas dlugotrwalego niedozywienia (np.
wyprawy wysokogórskie). Przy normalnym trybie odzywiania, godzina truchtu
przed sniadaniem nikomu nie zrobi niczego zlego a na pewno nie spali
zauwazalnie tkanki miesniowej. Sprawdzilem w praktyce na sobie.

ZK

26. Data: 2015-02-24 21:51:02

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 stycznia 2009 22:44:52 UTC+1 użytkownik pawelj napisał:
> [...]
> Na obiad ziemniaki z sosem albo zupa -zależy co jest - ale też nie za dużo.
> Na kolację dwie kanapki tak jak na śniadanie z tym że przeważnie biały ser
> lub ryba z puszki.
> Mniej więcej raz na tydzień między śniadaniem a obiadem (czyli między godz 6
> a 16) jem kanapki - kilka od 2 do 5.
>
> No i to by było na tyle - ogólnie praca na zasadzie - samochód - komp -
> samochód - komp. Zero ruchu poza tym rowerkiem.
>
> Ale jeść nie jem więcej po rzuceniu palenia - za to od tego czasu strasznie
> mnie przybywa. Czy to normalne czy się martwić? A jak się martwić to czym ?

Też przybrałem na wadze, gdy rzuciłem. I tak zostało.
--
Bodhi - http://rzucenie-palenia.netinvest.pl/

Zapalenie gardła
Ciekawostka mukolityczna