przystawial sie tunczyk do papryki

1. Data: 2003-06-25 16:38:34

Temat: przystawial sie tunczyk do papryki
Od: "Zuza" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc! Dzis szaro, smutno, postanowilam to zajesc, zrobic sobie kulinarna
przyjemnosc na psie smutki. W deszczu dobrnelam do sklepu, zakupilam 2
puszki tunczyka w sosie wlasnym, 3 czerwone papryki, czarne oliwki, kapary i
ziolowy serek Almette. Gdy wracalam do domu deszcz juz nie padal, wiec
przeszlam sie troche po mokrych ulicach i odkrylam, ze wszedzie na
straganach i w sklepikach mnostwo czarnych jagod. Chyba strugi deszczu mi je
zaslonily. Zmartwilam sie wczesniejsza slaba widocznoscia, nabralam bowiem
natychmiastowej ochoty na pierogi z jagodami i jutro je ulepie, ale dzis
zrobilam, to co planowalam i wyszlo pyszne bardzo, wiec polecam. Humor
bardzo mi sie po tym daniu poprawil.:-))))) Oto ono:

Papryki nadziewane tunczykiem:

3 czerwone papryki
bulka tarta
2 lyzki masla

farsz:
2 puszki tunczyka w sosie wlasnym, moze byc Heinz lub Rio Mare
2,5 lyzki ziolowego serka Almette
3-4 lyzki czarnych oliwek bez pestek
3 lyzki kaparow
3 lyzki oliwy
sporo pieprzu

Papryki przekroic na pol, oczyscic, troche w srodku posolic.
Tunczyka odsaczyc i zmiksowac z serkiem, kaparami, pokrojonymi oliwkami i
pieprzem.
Farsz wlozyc do wnetrza papryk. Naczynie zaroodporne wysmarowac oliwa.
Ulozyc w nim faszerowane polowki papryk, lekko je posypac bulka tarta
(cienka warstwa), nastepnie polozyc wiorki masla. Piec w piekarniku o temp.
200 stopni, ok. 40 minut.
Zuzka Groniowska

1. Data: 2003-06-25 17:44:52

Temat: Re: przystawial sie tunczyk do papryki
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bdcitu$58s$1@atlantis.news.tpi.pl,
Zuza <g...@p...fm> a écrit:

> [...]
> Ulozyc w nim faszerowane polowki papryk, lekko je posypac bulka tarta
> (cienka warstwa), nastepnie polozyc wiorki masla. Piec w piekarniku o

Kupuje !
Tylko czym serek Almette zastapic ? Feta moglaby byc moze ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-25 18:34:04

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> wrote:

> Kupuje !
> Tylko czym serek Almette zastapic ? Feta moglaby byc moze ?

Pewnie bardziej Tartare albo inny Boursin.

Anetek
PS. Ewciu, a świstak z 'Organization' gdzie? :-)
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2003-06-25 18:52:18

Temat: Odp: przystawial sie tunczyk do papryki
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3ef9ded5$0$12436$6...@n...free.fr...

> Kupuje !
> Tylko czym serek Almette zastapic ? Feta moglaby byc moze ?
>
> Ewcia

Mnie sie wydaje, ze mozna to rownie dobrze zastapic serkiem ziolowym
Ostrovii. Troche tanszy jest, a w smaku podobny.

--
*** Gosia_KIKI ***

1. Data: 2003-06-25 18:54:30

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bdcpus$h01$1@sunnews.cern.ch,
Aneta Baran <a...@c...anetek.net> a écrit:

> Pewnie bardziej Tartare albo inny Boursin.

Dziekuje :-)

> Anetek
> PS. Ewciu, a świstak z 'Organization' gdzie? :-)

L'Organisation n'est pas en forme, mais cela na saurait durer :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-25 19:13:53

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bdcqve$3bj$1@atlantis.news.tpi.pl,
Gosia_KIKI <g...@N...poczta.onet.pl> a écrit:
> [...]
>>
> Mnie sie wydaje, ze mozna to rownie dobrze zastapic serkiem ziolowym
> Ostrovii. Troche tanszy jest, a w smaku podobny.

Nie mam dostepu do polskich serkow :-(
(z wyjatkiem wakacji, czasami...). Aneta wlascie mi substytuty podala...

Dziekuje za reakcje :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-25 20:44:02

Od: "Bee" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam dostepu do polskich serkow :-(
> (z wyjatkiem wakacji, czasami...). Aneta wlascie mi substytuty podala...
Almette to chyba polski wyrób nie jest, ale może nie lubisz;)
Gosia

1. Data: 2003-06-25 20:59:13

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bdd1g3$bfs$1@atlantis.news.tpi.pl,
Bee <b...@w...pl> a écrit:

> Almette to chyba polski wyrób nie jest, ale może nie lubisz;)

Nie moge sprawdzic, u nas (Paryzewo) ni mô :-(

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-06-25 21:42:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze moze byc roule

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-04 20:37:16

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje :-)
Drobiazg :-) I jak wyszło? Ja dodałam Tartare -- nadaje się, bardzo
przyzwoicie to smakowało. Włączam do jadłospisu :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

smazone zielone pomidory- byl kiedys taki film
a na koniec slodki ryzyk
laddu- slodkosci z grochu
najlepszy jogurt na swiecie-lassie
i jeszcze czatnej