przytocze opinie krajan o doktorkach!

1. Data: 2002-01-27 22:33:56

Temat: przytocze opinie krajan o doktorkach!
Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Po takim zeznaniu LEKARZY to ja juz nie mam wiecej pytan...
From: vlad v...@p...com
Date: 1/27/02 4:38 PM Eastern Standard Time

i...@p...onet.pl wrote:

> Powszecvhnie bylo wiadome, ze lekarze w Polsce to lapowkarze i szmaty, ale
zeby
> do tego stopnia, zbrodniarze?!
> incz

No comments.....
Anika

2. Data: 2002-01-27 23:20:04

Temat: Re: przytocze opinie krajan o doktorkach!
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> zeby
>

> No comments.....

Aniko przestan sie juz osmieszac, chyba ze
jestes poziomu autora cytatu.
iwona

3. Data: 2002-01-27 23:35:54

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: przytocze opinie krajan o doktorkach!
From: "Iwonka" i...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 6:20 PM Eastern Standard Time

U?ytkownik "Anika6042" <a...@a...com> napisa? w wiadomo?ci
> zeby
>

> No comments.....

Aniko przestan sie juz osmieszac, chyba ze
jestes poziomu autora cytatu.
iwona

Skad wiesz jaki poziom reprezentuje autor cytatu? Czy jemu rowniez odmawiasz
prawa do krytyki i wlasnej opinii. Skad wiesz, ze to ja sie osmieszam a nie
ty.....? Chcialabys zamknac wszystkim usta i wyglaszac jedynie sluszna opinie?
Anika

4. Data: 2002-01-28 00:51:48

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktokolwiek smie jeszcze bronic tych lapowkarzy?! A teraz okazuje sie, ze to
takze zbrodniarze. W Polsce nie ma potrzeby ustawy o eutanazji. Okazuje sie, ze
ona kwitnie tu juz od dawna. Takiej zbrodni jakiej dopuscili sie lekarze w
Lodzi, a zdaje sie, ze i w innych miastach, a prawdopodobmie w calej Polsce,
nie bylo od czasu zbrodni w Oswiecimiu. Czy Mengele byl gorszym zbrodniarzem? W
zadnym przypadku. Kto wie czy nie bardziej humanitarnym, jesli wogole mozna tak
powiedziec. Przeciez ci "nasi" zbrodniarze wstrzykiwali ludziom substancje,
ktora symulowala smierc. Pacjent zyl jeszcze przez kilka minut w strasznych
meczarniach, ale byl do tego stopnia sparalizowany po takim zastrzyku, ze nie
mogl dac zadnego znaku zycia. Sa tez inne zbrodnie tych pseudolekarzy polskich.
Wchodzili oni, i wchodza, w uklady z firmami farmaceutycznymi. Nastepnie
testowali na nieswiadomych pacjentach leki. W normalnym kraju takie testy sa
przeprowadzane za zgoda ochotnika i za wynagrodzeniem. Ciekawe ilu pacjentow
zmarlo po takich kuracjach, a ilu stracilo zdrowie. W nagrode lekarze ci
dostawali wysokie honoraria od firm farmaceutycznych, darmowe wyjazdy
zagranicze, itp.
incz

5. Data: 2002-01-28 01:30:20

Od: "Konrad+" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie wszyscy lekarze to mordercy i lapowkarze.
nie generalizuj
rownie dobrze mozna powiedziec ze wszyscy Polacy to zlodzieje a tak chyba nie
jest?!
pozdrawiam
Konrad

6. Data: 2002-01-28 01:52:45

Od: "Konrad+" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj :)
takich pierdow dawno nie czytalem
nie martw sie to tez mozna wyleczyc
zastanawiam sie tylko skad czerpiesz takie informacje.

7. Data: 2002-01-28 09:49:02

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:

> Czy ktokolwiek smie jeszcze bronic tych lapowkarzy?!

Których? Ja tam TYCH łapówkarzy nie bronię, OWYCH też nie, ani TAMTYCH zresztą
też,

> W Polsce nie ma potrzeby ustawy o eutanazji.
> Okazuje sie, ze ona kwitnie tu juz od dawna.

Opowiadasz kocopały jak z dowcipu o blondynce:
Brunetka do blondynki: "Fama głosi, że używasz wyrazów obcych, których znaczenia
nie rozumiesz"
Blondynka: "Powiedz famie, że jest głupia dziwka i vice versa"

Doradzam sprawdzenie znaczenia słowa "eutanazja" w słowniku.

> Wchodzili oni, i wchodza, w uklady z firmami farmaceutycznymi.
> Nastepnie testowali na nieswiadomych pacjentach leki.
> W normalnym kraju takie testy sa przeprowadzane
> za zgoda ochotnika i za wynagrodzeniem.

W Polsce też są przeprowadzane za zgodą ochotnika, a w uzasadnionych przypadkach -
także za wynagrodzeniem. Jeżeli znasz przypadki przeprowadzania testów leków bez
wiedzy i PISEMNEJ ŚWIADOMEJ ZGODY pacjenta, zgłoś je do prokuratora. Wiadomo, że
takie sytuacje miały miejsce w innych krajach Europy Wschodniej (bodajże w
Bułgarii), być może zdarzyły się i w Polsce.

> Ciekawe ilu pacjentow zmarlo po takich kuracjach,
> a ilu stracilo zdrowie.

Odnoszę wrażenie, że rozsądnej dyskusji z Tobą nie będzie, ale innym to czytającym
zwrócę uwagę, że mówimy o testach leków, a nie o testach trucizn. Firma
farmaceutyczna ma nadzieję wyprodukować skuteczny i nieszkodliwy lek, żeby potem
móc go sprzedawać ( i zarabiać na nim) przez kilkanaście lat. Zanim lek przejdzie
do fazy testów na ludziach, musi przejść przez wcześniejsze fazy testów na
komórkach, na zwierzętach, testy toksyczności na ochotnikach i dopiero wchodzi do
badań w klinikach, szpitalach, przychodniach. Zdarza się, że mimo szczerych chęci i
starannej kontroli lek ostatecznie okazuje się szkodliwy. Zdarza się, że ta
szkodliwość ujawnia się dopiero po dopuszczeniu leku do szerokiego użytku. Ale
zdarza się nader często, że nowy lek jest lepszy niż poprzednie - gdyby tak nie
było, nadal leczylibyśmy stawiając bańki i popijając herbatą z sokiem malinowym.

Leszek

8. Data: 2002-01-28 13:28:32

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To oburzajace zeby w obliczu tak straszliwej zbrodni podpierac sie dowcipami!
Kto w Polsce jest lekarzem kazdy pacjent sam widzi i odczuwa skutki tej
lapowkarskiej mafii. Z firm i hurtowni medycznych, farmaceutycznych ciagna
zyski nie patrzac czy to jest z korzyscia dla pacjenta czy nie. Kto ma niezbite
dowody ich winy? Rodziny zmarlych, corka, dla ktorej matka, wg "lekarki" miala
byc kloda, krewna, ktora z krzyzem stala nad zabijanym czlonkiem rodziny przez
sanitariusza w obecnosci "lekarza".
incz
http://info.onet.pl/2208,temat.html
Aferę handlu informacjami o zgonach - a być może również celowego zabijania
pacjentów - w łódzkim pogotowiu ujawniły w środę Polskie Radio Łódź i "Gazeta
Wyborcza". Według nich, niektórym chorym podawano pavulon - lek zwiotczający
mięśnie, który stosowany w niewłaściwy sposób, może spowodować śmierć pacjenta.

W Olsztynie o tym, że pracownicy pogotowia i szpitali handlują informacjami o
zgonach, wiedzieli kolejni wojewodowie, prezydenci miasta, dyrektorzy. Nie
zrobili nic, by proceder zlikwidować - twierdzi "Rzeczpospolita".

Zdaniem "Naszego Dziennika", już dawno temat z Polski nie był tak nagłaśniany
na łamach niemieckich gazet. Chodzi o sprawę handlowania ludzkimi zwłokami
przez pracowników łódzkiego pogotowia - pisze dziennik.

"Gazeta Wyborcza" twierdzi, że dotarła do kolejnego informatora, który może się
okazać jednym z kluczowych świadków w sprawie korupcji i podejrzeń o
uśmiercanie pacjentów przez niektórych pracowników łódzkiego pogotowia.
Informator "Gazety" opowiedział, jak lekarz stał obok i patrzył, a sanitariusz
włożył pacjentowi rurę intubacyjną do gardła. "Ale nie tak, by reanimować.
Wsadził ją do żołądka. Nastąpił odruch wymiotny, pacjent udusił się treścią
żołądka. Jego bliska osoba stała obok i z krzyżem w ręku płakała. Sanitariusz
bez skrupułów zaproponował zakład pogrzebowy" - relacjonował rozmówca "GW".
Dziennik pisze, że do ukazania się reportażu "Łowcy skór" informator bał się
mówić. Teraz sam poprosił dziennikarzy "Gazety" o kontakt z prokuraturą i
złożył zeznania. Autorzy reportażu zapowiadają, że jego wstrząsająca opowieść
znajdzie się w jutrzejszym wydaniu "GW".
Wśród podejrzanych są co najmniej trzej lekarze łódzkiego pogotowia i jeden
przedsiębiorca pogrzebowy - Jacek T. Jeden z lekarzy to osoba znana pod
pseudonimem Anioł Śmierci - o której "Gazeta" pisała wcześniej.

9. Data: 2002-01-28 13:35:01

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaniem "Naszego Dziennika", już dawno temat z Polski nie był tak nagłaśniany
na łamach niemieckich gazet. Chodzi o sprawę handlowania ludzkimi zwłokami
przez pracowników łódzkiego pogotowia - pisze dziennik.

Wszystkie komentarze są zgodne: skandal i horror. Nie ma gazety, która
chociażby w krótkim komentarzu nie przytaczała wstrząsających informacji z
Polski - relacjonuje z Hamburga publicysta "ND" Waldemar Maszewski.

"Berliner Morgenpost" podkreślił, że polską służbę zdrowia zreformowano w 1999
roku, ale pensje personelu i lekarzy pozostały bardzo niskie. Stąd konstatacja
berlińskiego dziennika, że "pracownicy są podatni na branie łapówek" - pisze
Maszewski.

"Łowcy skór" - dziś aresztowania WP 2002-01-28 (10:43)

Centrala łódzkiego Pogotowia Ratunkowego (PAP/Krzysztof Jaraczewski)
Łódzka prokuratura wystąpi dziś o aresztowanie dwóch osób zatrzymanych w
związku z aferą w łódzkim pogotowiu - poinformowała w poniedziałek rzecznik
prasowy Prokuratury Apelacyjnej w Łodzi.

Przygotowujemy wnioski o aresztowanie dwóch osób zatrzymanych w związku z aferą
w łódzkim pogotowiu. Tymi osobami są lekarze - powiedziała prokurator Jolanta
Badziak. Dodała, że żadnemu z nich - w tej fazie śledztwa - nie będzie
postawiony zarzut zabójstwa.

Handel zwłokami potwierdził były dyrektor łódzkiego pogotowia ratunkowego
Ryszard Lewandowski oraz obecny szef Bogusław Tyka.

Od soboty policjanci z Centralnego Biura Śledczego zatrzymali 7 osób
podejrzanych w związku z aferą w łódzkim pogotowiu ratunkowym. Wśród
zatrzymanych jest trzech lekarzy, sanitariusze oraz inni pracownicy stacji
pogotowia.

Jak podaje poniedziałkowa Gazeta Wyborcza, śledztwo prowadzone jest z artykułu
148 par. 2 punkt 3: zabójstwo dokonane w wyniku motywacji zasługującej na
szczególne potępienie.

Wśród podejrzanych są co najmniej trzej lekarze łódzkiego pogotowia i jeden
przedsiębiorca pogrzebowy - Jacek T. oskarżony na początku stycznia przez
prokuraturę o zlecenie zabójstwa znanego łódzkiego przedsiębiorcy pogrzebowego,
Witolda S.

Jeden z lekarzy to osoba znana pod pseudonimem Anioł Śmierci - o której "GW"
pisała wcześniej.

W niedzielę rzecznik łódzkiej policji podinspektor Jarosław Berger powiedział,
że nikomu z zatrzymanych dotąd nie postawiono zarzutu zabójstwa.

[...]

W czwartek, minister zdrowia zadecydował o całkowitym zakazie stosowania
pavulonu w stacjach pogotowia ratunkowego.

Główny Inspektor Sanitarny zarządził kontrolę wszystkich wojewódzkich stacji
pogotowia. Badane jest zużycie leków anestezjologicznych, odurzających i
psychotropowych. (mp)

10. Data: 2002-01-28 13:40:04

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lekarze, którzy jeździli w zespołach, przynieśli zwolnienia lekarskie, poszli
na urlopy. Nie chcą pokazywać twarzy i być nazywani mordercami" - powiedział
Tomasz Selder, przewodniczący Krajowego Związku Zawodowego Ratownictwa
Medycznego.

A kto im dal te zwolnienia? Wszyscy chorzy?

"Gazeta Wyborcza" publikuje wypowiedź jednej z ponad tysiąca osób, które w
ostatnich dniach zadzwoniły do redakcji w sprawie afery w łódzkim pogotowiu.

Kobieta, która wspomina wizytę pogotowia u swojej matki staruszki jest
lekarzem, mogła więc w miarę obiektywnie ocenić pracę lekarki pogotowia .

Według tej relacji lekarka nie chciała przystąpić do reanimacji nieprzytomnej
kobiety. Na prośbę o zastosowanie sprzętu niezbędnego do przywrócenia krążenia
krwi córka umierającej usłyszała "może nawet przywrócimy krążenie, dowieziemy
do szpitala. Poleży i co? Dostanie pani kłodę do domu. Został pani przecież
jeszcze ojciec" Niereanimowana matka kobiety wkrótce zmarła.

Lekarka pogotowia natychmiast zaproponowała usługi konkretnej firmy pogrzebowej
i jej przedstawiciele prawie natychmiast pojawili się i zabrał ciało.

Była to ta sama firma opisana w artykule Wyborczej "Łowcy skór".

"Teraz wiem, że źle zrobiłam nie kierując sprawy od razu do sądu"
mówi "Wyborczej" córka zmarłej.

NERKI a ciąża
ZAJADY na języku
blirubina