psphome - N+1-ta prosba

1. Data: 2003-11-18 09:37:06

Temat: psphome - N+1-ta prosba
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam prosbe o natychmiastowe usuniecie wszelkich
tekstow mojego autorstwa wykorzystanych na stronach
serwisu psphome.
Prosbe swa motywuje tym, ze moje slowa opublikowano
na stronach serwisu bez mojej zgody, co traktuje na
rowni z kradzieza wartosci intelektualnych.

PS: przy okazji prosze bezmozgich debili z psphome,
o ile to mozliwe, o uaktywnienie swych szarych komoreczek. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-18 09:55:04

Temat: Re: psphome - N+1-ta prosba
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: przy okazji prosze bezmozgich debili z psphome,
> o ile to mozliwe, o uaktywnienie swych szarych komoreczek. ;)

Oczywiscie prosze w trosce o jakosc serwisu... ;)
i oczywiscie - za przeproszeniem. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-18 10:10:32

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@o...pl> napisał(a):

>PS: co za pierdolone kurwy ludzkie tworza te cale jebane psphome? ;)

> PS: przy okazji prosze bezmozgich debili z psphome,
> o ile to mozliwe, o uaktywnienie swych szarych komoreczek. ;)
>
> Czarek

Kurna, nie klnij, bez tego mam głowę jak balon!
MYŚLĘ!!!
Emocje mi mieszają.
Podzielność uwagi - brak.
Ana

1. Data: 2003-11-18 10:14:03

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie prosze w trosce o jakosc serwisu... ;)
> i oczywiscie - za przeproszeniem. ;)
>
> Czarek

Wiesz, wiem że się nie lubimy...
nie musimy się lubić ale posłuchaj mnie
chociaż raz!
Jesteś w necie...
Twoje wypowiedzi może przeczytać kto chce i gdzie chce na całym świecie...
Ta grupa różni się od innych , bo ma swoją " stonkę" psphome.
Jeżeli Ci tak bardzo przeszkadza, ze tam są zamieszczane twoje
wypowiedzi *zmień grupę*....TO TYLE!
Bo czy będziesz bluźnił, krzyczał...itd...i tak twoje
posty będą "lądowały " na psphome...
więc masz 2 wyjścia:
1. Zmień grupę.
2. Przyzwyczaj się do widoku swoich postów
na psphome!
Edyta

1. Data: 2003-11-18 10:39:13

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Edyta> miał rację
<news:bpcr94$rsa$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

> Ta grupa różni się od innych , bo ma swoją " stonkę" psphome.

niezamierzony efekt powoduje rotfla
;)

--
Zwierzę zna umiar swoich potrzeb, człowiek nie.

Demokryt

1. Data: 2003-11-18 10:54:56

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana:
> Kurna, nie klnij, bez tego mam głowę jak balon!

Dopoki nie nauczysz sie prosic i przepraszac, to chocbys wylazla
se z mojego k-fa nastepne 10 razy, i nastepne, i nastepne.... itd,
aby kazdorazowo porazic mnie laskawie swa 'madroscia', moja
reakcja bedzie niezmienna: PLONK. :)

Mam nadzieje ze wyrazilem sie jasno. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-18 11:12:17

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Nov 2003 11:54:56 +0100, "cbnet" <c...@o...pl>
wrote:

cbnet do Any:
16.05.2003 r.

>Nie widzialem jak wygladasz, ale widzialem Twoje posty (nie tylko na psp),
>wiec przy okazji chcialbym zasugerowac ze napewno mozesz byc odbierana
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>jako ktos baaardzo atrakcyjny poza-fizycznie.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Jestes niewatpliwie bystra osoba
^^^^^^^^^^^^^^

cbnet do Any:
18.11.2003 r.

>aby kazdorazowo porazic mnie laskawie swa 'madroscia',
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Oto i mamy miarę mądrości wg cb: mądry jest ten, kto uzna wielkość
Entylegentnego Tcharusia (E.T.).

>reakcja bedzie niezmienna: PLONK. :)

To dla tych, którzy tej wielkości nie uznają. E.T. chce pokazywać swe
wdzięki przed wybranymi szympansami. :-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-18 11:12:47

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:l4vjrvcc5md407g1a1htsdltvllqhq9m5r@4ax.com...
> [...]
>
> To dla tych, którzy tej wielkości nie uznają. E.T. chce pokazywać swe
> wdzięki przed wybranymi szympansami. :-)

Skoro tak, to jaki sens ma publikowanie postów Czarka w WP ? Czy jedno nie
przeczy drugiemu? Wystarczy uszanować jego prośbę i konflikt znika.

enni

1. Data: 2003-11-18 11:16:40

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

enni:
> Czy jedno nie przeczy drugiemu?

A w jaki sposob przeczy? Wyjasnij? :)
Bystrosc wyklucza ubostwo osobowosciowe wg Ciebie?
Bystrosc wyklucza glupote? :)

> Wystarczy uszanować jego prośbę i konflikt znika.

:)

Czarek

1. Data: 2003-11-18 11:20:02

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> se z mojego k-fa nastepne 10 razy, i nastepne, i nastepne.... itd,
> aby kazdorazowo porazic mnie laskawie swa 'madroscia', moja

Uczę się przez naśladownictwo.
Rozumiesz?
A.

transseskualna transmisja
psphome - N-ta prosba
..zycie we lzach... (dlugie) sory...
Bezsenenność w sieci.
Przyobiecane:Psychologia zdrowia dla redakcyjnej weny psp ;)