Re: psych. spoleczna-przyjazn

Data: 2001-03-22 23:13:03
Temat: Re: psych. spoleczna-przyjazn
Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl>

"Internet - zwieksza czy zmniejsza liczbe przyjciol?". Osobiscie
> uwazam, ze nie zwieksza.

Samo określenie 'liczba przyjaciół' mi się już nie podoba.
Ja tam idę na 'jakość' a nie na 'ilość'.

Na wstepie trzeba sobie odpowiedziec na pytanie: kim
> jest "przyjaciel" i czy powierzchowny kontakt na chacie lub w kawiarence
mozna
> nazwac "przyjaznia"? Mysle, ze nie.

Powierzchowny kontakt na chacie lub w kawiarence to rzeczywiście żadna
przyjaźń.
Ale jeśli piszesz z kimś 10 listów dziennie przez dłuższy czas, wkładasz w
to serce, dajesz część siebie, to chyba coś w tym już jest.
Przede wszystkim można powiedzieć rzeczy, których normalnie może nikomu byś
nie powiedziała, rozmawiać o wszystkim bez skrępowania i to jest fajne.

> Ania S.

Gosia