Re: psycholog - czy jest dla niego praca?

Data: 2002-04-18 16:48:13
Temat: Re: psycholog - czy jest dla niego praca?
Od: "ajtne" <a...@b...pl>

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a9mr16$g8a$2@news.onet.pl...

> A podstawa to swoje 'spełnianie się zawodowo' odesłać na manowce.

E, tam. Chociaż może są takie osobniki ;)

> Grunt to robić tak by jak najszybciej pójść na emeryturę!!!!
> Ja chce sobie taki prezent na 30 urodziny zrobić!

Miałam taką możliwość, ale jak spróbowałam, to doszłam do wniosku, że jednak
gra nie warta świeczki.
ATNW były chyba jakieś badania nad motywacją do pracy. I wcale nie
pieniądze były najważniejsze. Dopiero na drugim miejscu ;) A co było na
pierwszym? Hmmm... Ktoś pamięta? Będę szukała tego artykułu.

:)

joa