psychologia na studiach podyplomowych

1. Data: 2002-11-08 18:16:00

Temat: psychologia na studiach podyplomowych
Od: "Agata Grzegorczyk" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym zrobic sobie psychologie na studiach podyplomowych. Wiecie moze
gdzie cos takiego mozna znalezc w Krakowie? (obecnie mam magistra z
ekonomii). TYlko ze mnie interesuje psychologia ogolna czy raczej podstawy,
szukalam na stronkach roznych uczelni, ale znalazlam psychologie transportu,
kryzysu albo jeszcze cos innego.Chodzi mi konkretnie o taki rodzaj
psychologii, ktory moglabym wykorzystac przy zatrudnianiu ludzi itp.
Dzieki za jakies wskazowki.
Aga

1. Data: 2002-11-08 18:31:31

Temat: Re: psychologia na studiach podyplomowych
Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Grzegorczyk z <a...@i...pl> pisze:
> [...]
> konkretnie o taki rodzaj psychologii, ktory moglabym wykorzystac przy
> zatrudnianiu ludzi itp. Dzieki za jakies wskazowki.

"Taki rodzaj psychologii" to psychologia zarządzania - zarządzanie
zasobami ludzkimi (human resources management).

http://www.szkolybiznesu.info.pl/iso/informator/2000
/panstwowe/K060704.h
tm
http://www.wszib.krakow.pl/zarz_zasobami.htm

--
__
/ __, | | /_\ __

1. Data: 2002-11-08 18:40:34

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.szkolybiznesu.info.pl/iso/informator/2000
/panstwowe/K060704.h
> tm
> http://www.wszib.krakow.pl/zarz_zasobami.htm

Pierwszy adres nie istnieje:), a co do psychologii to czy jest gdzies cos
takiego jak psychologia pracy?
Najbardziej interesowalyby mnie uczelnie państwowe.
Dzieki.
Aga

1. Data: 2002-11-08 18:48:39

Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z <a...@i...pl> pisze:
> a co do psychologii to czy jest gdzies
> cos takiego jak psychologia pracy?
> Najbardziej interesowalyby mnie uczelnie państwowe.

Psychologia pracy to termin tożsamy z psychologią zarządzania.
Nie jestem z Krakowa, więc trudno mi dać Ci jakieś konkretne wskazówki.
Na stronie UJ znalazłem tylko takie studia podyplomowe:
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Instytut Zarządzania UJ
Kraków, ul. Sławkowska 32
tel. (0****12) 421-31-39, 429-55-18

--
__
/ __, | | /_\ __

1. Data: 2002-11-08 18:53:56

Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie jestem z Krakowa, więc trudno mi dać Ci jakieś konkretne wskazówki.
> Na stronie UJ znalazłem tylko takie studia podyplomowe:

To tez widzialam, wydalwalo mi sie jednak ze jezeli jest to psychologia
pracy to bedzie bardziej po katem psychologicznym a jezeli zarzadzanie
zasobami ludzkimi to bardziej problem bedzie przedstawiony od strony
zarzadzania. Czy sie myle?
Aga

1. Data: 2002-11-08 20:59:08

Od: "Gilbert" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z <a...@i...pl> pisze:
> [...]
> jezeli zarzadzanie zasobami ludzkimi to bardziej problem bedzie
> przedstawiony od strony zarzadzania. Czy sie myle?

Psychologia pracy (zarządzanie zasobami ludzkimi) to siłą rzeczy
zagadnienie interdyscyplinarne - mieszają się tam rzeczy związane z
psychologią i z zarządzaniem w ujęciu ekonomicznym. Faktem jest, że na
wydziałach ekonomicznych itp. HR jest pojmowane bardziej jako dziedzina
"zarządzeniowa", a na wydziałach psychologicznych jako dziedzina
psychologiczna. Jeśli zależy Ci na tym drugim podejściu, proponuję
szukać studiów podyplomowych właśnie na jakimś wydziale psychologicznym.
Ja studiowałem we Wrocławiu i wiem, że na tutejszym uniwerku są takie
właśnie studia podyplomowe. Co do Krakowa - Ty pewnie jesteś lepiej
zorientowana.

--
__

Re: aborcja i etyka