Re: psychologia tylko dla zwichrowanych?

Data: 2000-01-10 10:15:13
Temat: Re: psychologia tylko dla zwichrowanych?
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl>

qkla napisał(a) w wiadomości: ...
>Ktos mi kiedys powiedzial i to mnie zastanowilo ze na studia psychologiczne
>ida tylko osoby, ktore nie moga ulozyc swego zycia, ktorzy nie soba w soba

Zaraz, zaraz, nie przesadzacie?
Moze i jest wsrod tych chetnych taka grupka , ale jesli *az* tak *bardzo*
nie umieja dac sobie rady z soba, to i ze studiami nie dadza sobie rady.
Chyba , ze te ich rozne watpliwosci i problemy wyplywaja po prostu z
glebszej analizy wszystkiego , co ich otacza, ze szukaja odpowiedzi na
pytania, ktorych inni sobie *nigdy* nie zadaja.
"Nie moga ulozyc sobie zycia" - to znaczy co?
Nie pakuja sie w pierwsze lepsze zwiazki, nie sa konwencjonalni, nie lubia
zbyt nisko schylac karku?
Dalej twierdze, ze to niepokoj jest tworczy.......
A, ze zwykle takie typy wyrozniaja sie z otoczenia.....
Pozdrawiam.
Wasz Kubus F.
Bozena